Gå til innhold

når flytter dere barnet til eget soverom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, vet ikke helt ennå. Når jeg ikke ammer så mye lenger/ i det hele tatt om natta tenker jeg. Evnt. hvis hun skulle begynne å bli var for lyder og dermed ikke klare å sove inne hos oss.

Har ikke tenkt på en spesiell alder.

Skrevet

Vi flyttet henne når hun var 3 måneder. Jeg nattammet bare første måneden, så det har gått veldig greit for oss alle tre med henne på eget rom. Det begynte å bli trangt for henne i kurven hun lå i de første tre månedene på vårt rom også, så da var det godt å komme over i sprinkelseng. Flyttet lammeskinnet over fra kurv til seng så hun skulle ha noe "kjent" med seg.

Skrevet

Han var vel nesten 3 mnd her. Nattammer fortsatt, men gjør det i stuen uansett. Har babycall og det fungerer fint for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...