mamma_til_2 _snart :) Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Hei. Har 10 dager igjen til fødselen, men regner med å gå en stund på overtid, gikk 11 dager forrige gang. Problemet er bekkenløsning, har konstant vondt. Kveldene klarer jeg nesten ikke å bevege meg og det blir jo bare verre og verrre for vær dag. Orker ikke tenke på hvor vondt det kommer til å gjøre om f.eks. 20 dager... For å ikke snakke om fødselen.. Kan man be om å bli satt i gang? Har hørt at det er veldig vondt å bli satt i gang på første fødsel, men ikke så ille når man har født før, noen som vet? Håper noen som vet noe om dette og vil svare meg!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 HAr du det vondt å vondt er det ikkje noe bra oppladning så det kan jo hende du kan bli satt igang... spørst sikkert mye kva sykehus du skal på. Vennina mi blei satt igang 1 gang ho fikk pga svangerskapsforgiftning og når ho fikk rier tok det 2 timer før gutten var ute................. Lett fødsel og ikkje noe skummelt. i følge henne da..........................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå