Bebisslykke Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Ja nå har jeg altså tatt blodprøve for å se om jeg er gravid. Jeg testet forrige uke positivt, vel og merke med tynn blå strek. var hos legen og testet der negativt... ved forrige svskap skjedde det samme og da var jeg gravid (ved hjelp av pergotime 3 stk for dagen,siste kur..) de kunne heller ike påse eggløsning den gang så jeg måtte til ultralyd og der lå et embryo på 7 uker.. som nå er en nydelig jente på 18 mn:)jeg har ureg mens/eggløsning og siste mens var 7 juni. jeg føler meg gravid for jeg har mye murring. men tror ikke jeg er 9 uker på vei.så nå er jeg veldig spent på svaret. får vite det på man eller tirsdag.regner med at en blodprøve må vise rett svar. Hva tror dere ?
Silkemage Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Håper på det beste da=) Høres jo kanskje ut som det gjentar seg da. Blodprøven vil vise riktig svar ja. Lykke til !
Bebisslykke Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 Takk for det. kan ikke skjønne hva som skjer hvis jeg ikke er gravid. Det er bare så kjedelig å vente og ikke vite, hadde jeg no bare vært kvalm og hatt øme bryster så hadde jeg jo visst, men muringen i magen er jo mistenkelig gjenkjenelig fra forrige sv skap:) håper!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå