celodi Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Snuppa mi ble 5 år i går og vi hadde selskap fra 12-20,2 venninner lå over i natt! Og de sitter nå på rommet og leker med alle gavene=) Blir rolig formiddag på oss,skal ute og leke litt etter vært.. Så kommer det mere besøk i ettermiddag=)
Mrs. Bouquet Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Nja vet ikke, er jo møkkavær. Men har tatt meg et bad mens snuppa sov formiddagsluren. Så lekte hun på gulvet mens jeg vaskte utenpå kjøkkenskapene og i de verste skuffene. Nå har gubben dusjet så da tror jeg at jeg tar solarium og slik at jeg får sove litt (to fluer i en smekk). Kl. 16 skal han se fotballkamp og jobbe litt hjemmefra, så da går vi andre oss kanskje en tur. Kjedelig dag ja! Så blir det vel til når snuppa har sovnet i 22-tiden at vi går ut og tar massasjebad, eneste vi finner på om kvelden utenom å surfe på nettet og se på tv.
celodi Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 ååh,massasjebad hørtes bra digg ut=)
Lsjoli elsker Andrea Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 tja er ikke helt sikker men..akkurat nå sover både gubbe og unge så jeg slafern her,skulle vel egentlig vasket gulv!!Tenkte jeg skulle lage egg og diverse til dem våkner da.ellers skal sikkert samboeren male litt mer i dag også ,bare han får ristet av seg fylla fra i går:)hihi glad det ikke er meg i dag!!ha en fin dag dere alle.)
Bella Swan Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Pappaen har tatt med lille gutt på sjøen. Så i dag skal vi spise krabbe, nam nam. Jeg pakker ned diverse som vi kan klare oss uten, (skal flytte neste helg) jenta mi ser film. Vett ikke hva vi skal finne på resten av dagen.
Skravlemamman Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Jeg hadde planer om å sole meg............grrrrrr...............,men det skulle jeg visst ikke i dag heller nei....
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Vi skal hente lillegutt hos søsteren min etterhvert, så skal vi på hytta til svigers å spise middag:o) Etter det blir det å ta det med ro tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå