Gå til innhold

regnskap/kontor medarbeider!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tatt slike kurs?

gjennom nki/nks..

vurdere å melde meg på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder på med regnskapsskolen gjennom NKI nå. Er ferdig med de 2 første kursene og den første eksamen. Har 2 kurs og 1 eksamen til.

Er litt tøft innimellom når jeg står fast på noe, men jeg lærer masse. Men selvdisiplin er et must...

Skrevet

ok:)

hvor lang tid har du brukt på de første kursene da? får du støtte gjennom lånekassen?(hvor mye)

og jobber du innen dette fra før av?

ble mange spørsmål men..:)

Skrevet

jeg tar også regnskapsskolen ved nki...er vanskelig ja...selvdisiplin er et must...så må en være flink til å finne opplysninger selv på nettet.

Går mye tid til å lete ja...

Skrevet

kan en direkte søke jobb ved regnskaps avdeling etterpå?

Skrevet

Jeg har brukt laang tid på de første kursene men det er pga, graviditet med mye kvalme og litt forsinkelser pga eksamenstidene og hjemme med barn +jobb. Men man har 2 år på seg til å fullføre og det er ikke noe problem, man må bare ta hensyn til at eksamen er enten i juni eller januar (det viste ikke jeg nemlig)

Men jeg satser på å ta de 2 siste kursene frem mot jul, tror eksamen er 15 januar..Har permisjon nå med minstemann og må da lese på kveldtid når han sover.

Jeg har ingen erfaring fra før, de anbefaler egentlig det men men..Får ingen støtte, har jobbet 70% ved siden av og vært hjemme med eldstemann.

Jeg skal begynne å jobbe i firmaet til mannen min, de blir et AS nå til uka så jeg begynner så smått da. Må nok ha en deltisdjobb ved siden av, håper på det da..

Du får tittelen "regnskapskonsulent" med dette kurset. Vet helt ærlig ikke hvordan det er med jobber. Ser ofte de søker etter regnskapsfører, men oppfordrer andre med relevant erfaring også til å søke. Jeg er ferdig med permisjonen min i mars så da får vi se (-:

ble litt langt dette ...

Skrevet

ok, jeg skjønner... blir godt å bli ferdig da:)

spennende å se hvordan det er å få seg jobb etter at du har fullført kurset!

men huff, det er jo utrolig dyrt da, værtfall når en må betale det selv!

Skrevet

Jeg syns ikke det var så gæli pris jeg. Betaler 1000,- i mnd, har bare 1,5 betaling igjen.. hehe

Men dette er for øyeblikket eneste utdannelsen jeg har råd til, hvis jeg liker det så er det mulig jeg satser på å studere og bli regnskapsfører..

Skrevet

ok, nei det var jo ikke så ille en pris!

men hvike oppgaver kan en jobbe med på en regnskapsavdeling da?

Skrevet

Jeg går også regnskapsskolen hos nki! :) Hadde den første eksamen nå i juni, og har såvidt begynt på det tredje kurset. Synes det går ganske bra, blir litt skippertak innimellom, men har sålangt hatt gode karakterer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...