Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Er om 24 dager så jeg må begynne å tenke nå på hvordan jeg skal gjøre det og hva jeg skal ha... ikke minst hvem jeg skal be....
IBO<3 Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 be slekt og venner da? lage noen kaker, boller og is! pynt med litt ballonger:) vanskeligere er det ikke..
nr2eprins Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Da lille prinsessen vår ble 2 år, feiret vi dagen ute. De hadde gapahuker i forb. med barnehagen hun var i før. Den lå flott til i skogen. Vi hadde enkel servering. Grillet pølser, hadde med ei sjokoladekake og muffins. Ungene storkoste seg ute, klatret i trær og fikk ordentlig utfolle seg. Og vi voksne koset oss nok like mye ) Nå var jo vi heldig med været, men backupplanen var å ha den hjemme. Vi innviterte gjester ut fra hvor mange vi hadde plass til hjemme hos oss selv. Mange av mine venninner har pleid å låne barnehagen for feiring,og der er det jo også masse å holde på med for de små.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 her i huset er barnehagen fast plass til bursdagsfeiring.... (driver selv i leiligheta) Men hadde du 1 selskap samla da for voksne og barn? er det mange barn i familien? her er det kun kusina på 10 år.... så tenkte et barneselskap og et familieselskap... Kan vel ikke blande de?
~sjiraff~ Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Vi hadde en feiring på formiddagen med barna fra samme årskull i bhg + venner (våre venners barn, påtvugne venner ;o)), da serverte vi kyllingpølser, sjokoladekake og en rosineske til hver. På ettermiddagen hadde vi familie og faddere. Da hadde vi rundstykker, fruktsalat og kaker.
nr2eprins Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Hadde et samlet. har hatt fam. innom på kaffe og kaker dagen etter, eller når det har passet. Snuppa er glad for gavene hun får, men synes det er stor stas å leke med andre barn... ikke så moro å høre på de voksne som skravler om sitt. Klaffer været er det jo bare å samle alle i skauen. Vi opplevde iallefall at det ble satt stor pris på av sore og små )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå