Gå til innhold

Jeg vil soveeeeee... (Sutreinnlegg)


Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅ ER JEG SLITEN NÅ!!! Sutre, klage og sånn... Huff, greia er at jeg ikke har sovet ordentelig (altså mer enn ca 2 timer i strekk) på flere uker, og nå er jeg så sliten, trøtt og omtåka at jeg fatter ikke hvordan jeg skal komme meg helskinnet gjennom en fødsel til uka... Jeg har null energi, og merker at nå skal det fint lite til før jeg begynner å grine og sippe.

Skulle bare hatt et par dager med masse god søvn, så jeg fikk opp energinivået littegrann. Det er vel ikke akkurat bra å være utslitt før man begynner å føde, heller... Er møkklei av kramper i magen, hofter og rygg.

 

Noen som blir med og lager en soveklubb, eller? Så kan vi maile sovestøv til hverandre? :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt frustrasjonen! Kjente meg godt igjen i overskriften. Er så trøøøøøøøtt. Sutre i vei! Jeg har heller ikke sovet på mange uker. Er "bare" i uke 29 jeg da, men palges av rastløse ben! Noe så veldig også! Det er helt umulig å ligge i ro om natten, så jeg er opp og går/står hele tida. Så da blir det som du skriver, aldri mer enn 1 eller 2 timer i strekk og gjerne ikke mer enn det i det hele tatt. I natt sov jeg fra kl 6 til 8 og så igjen fra 9 til 11. Bena roer seg selvfølgelig på morgenen!?! Går jo an å sove på dagtid i helgene, men værre når jeg skal på jobb...

 

Sender deg masse sovestøv! Z Z Z Z Z Z Z Håper virkelig du får hvilt ut før fødselen!!

Skrevet

samme her ass!!jeg sover nesten ikke om natten!....huff...godt å se det ikke bare er meg...er i uke 30 nå...håper dette tar seg opp igjen etter babyen har kommet ut:-)

Skrevet

jeg trenger også å sutre litt! sover så utrolig dårlig om natta, "halvsover" alltid, og er så sliten i kropp og hode for tia.. nå er mannen min på plattform i 2 uker og jeg er alene med en toåring med alt som følger med! er sykemldt, men ho kjøres i bhg kl ni hver morgen for at jeg skal kunne slumre 2-3 timer til i senga for å gå ant å ha i hus resten av dagen! er i uke 35+ ettellerannet nå og skjønner ikke hvordan jeg skal få tilbake energien... hverken før eller etter det nye barnet kommer!

 

sutre, sutre, syte=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...