Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Jeg har hatt ømme bryster nå siden onsdag og har det fortsatt. Skal ikke ha mensen før om 8 dager. Kan det virkelig starte så tidlig som 1,5 uke før? Jeg fødte for 5,5 mnd siden, men kan liksom ikke helt huske hvordan dette var? Noen som kan hjelpe meg med noen svar?
Ruttitutt :-) Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Kroppen begynner å produsere hcg den dagen egget fester seg, det er vanligvis 6 dager etter el. Så alt etter det kan man nok begynne å merke symptomer. :-)
Ruttitutt :-) Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Unnskyld, ser at du har spurt etter mens-symptomer ikke gravidsymptomer... ;-) Jeg leste ikke godt nok. :-) Jeg får ømme bryster fra el og til mens noen ganger, så det kan nok begynne så tidlig ja.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Jeg er bare på visitt fra andre tri. og jeg må bare si at jeg ikke kjente noe særlig symptomer den måneden jeg ble gravid, symtomene kom en stund senere. Måneden før derimot (ble gravid på andre pp) hadde jeg massevis av "symptomer" og var sikker på jeg var gravid, men det var jeg altså ikke. Så man trenger ikke alltid få en hel masse symptomer.. Lykke til
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Hehhee...leste visst ikke godt nok jeg heller.. Trodde det dreide seg om graviditet-symptomer.. Men uansett; lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå