Gå til innhold

dere med barnehagebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig å få et album stappfult med bilder av barnet? jeg ble så rørt da gutten min skulle begynne på en stor avdeling. den avdelingen han hadde gått på hadde laget det fine albumet av han med ca 35 bilder som de hadde pyntet og skrevet masse under. de hadde også laget en hilsen til han siden han skulle slutte. i albumet var også endel ting han hadde laget og tegninger..det var så flott

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da Kasper måtte bytte bhg pga at vi flytta til nabokommunen fikk vi også et kjempe fint hefte med masse bilder fra bhg hverdagen. Det sto skrevet hva han gjorde osv også :) Hadde gått der bare i 6mnd, men var masse bilder fordet ja :) Kjempe koselig synes jeg ja!!!

Skrevet

Fikk også det når eldstemann var ferdig på liten avdeling nå i juni. Veldig koselig...

Skrevet

Da er det sikkert vanlig :) Syns det var såå kos...er forresten mamma25 hehe

Skrevet

Det har ikke mine to eldste fått, enda de har gått i to barnehager begge to (og den ene gått i både liten on og stor avdeling i den ene).

Jeg synes det høres ut som en kjempefin skikk med et sånt album.

Kanskje yngstemann får et sånt..(håpe) når han slutter om tre år.

Skrevet

Ja, kjempekoselig å ha. Både for senere, og gøy for gutten selv å se i. Har ikke tall på hvor mange ganger sønnen min har lest i det nå i sommer ;-)

Skrevet

det var vel meningen da vi slutta nå. fikk et hefte som nok kunne blitt fint. fikk 3 dårlige papirbilder og en tegning fra et halvt år.......nå ble jeg misunnlig på deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...