Mrs. Bouquet Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Mine: - vippestol babybjørn - badesete - odenwälder lammy xl dun/skinnpose - brukt simo kombivogn til sovevogn i hovedetasjen og på terrassen - babysense pustealarm - akta graco bilstol med en ekstra base til den andre bilen - babysko fra stonz - mikrosterilisator - elektrisk kjøkkenvekt (til mme tilbereding) - 2 liters litermål med lokk (til mme oppbevaring) - babywatcher under graviditeten
Mrs. Bouquet Skrevet 5. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. august 2007 Så holdt jeg på å glømme noe av det vktigste: bleiebøtte
Diva Muffin Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Babygym og en boks med tre rom til mme når vi er på tur
Sluffsa Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 baby bjørn stelleveske, stor og god å kan gjøres om til ryggsekk. Avent sterilisator til mikro Sikkerhetsnett til bilen så jeg trenger ikke stresse med av og påkledning og vekke babyen når vi skal levere søsken i bhg o.l Lekegrind så babyen kan ligge i så ikke storebror tar knekken på han når han er så liten...(En 2 åring skjønner ikke at lillebror på 1 mnd ikke kan løftes opp etter hode...) Tvillingammepute, stor og god. Bodyer som kan åpnes hele veien og ikke trenger og komme over hodet. Joggebukser i str50-56, enkelt og greit.
Sluffsa Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Glemte bilstol med base:)) Skulle gitt oppfinneren ett kyss for den:)))
Blue Lady Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Super Nova baby call Voksipose med vinter og sommerdyne Zappen Babysafe nattpose
TurangaLeela Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 bebe confort spisestol (fatter ikke at flere ikke har den) ellers er jeg fornøyd med det meste:)
mai mammaen til to Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 badesete bæreselen (ble brukt sinnsykt mye) kommer liksom ikke på så mye annet.. hun er blitt stor no..15 mnd..
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 simo reise seng og Troller reise trille ;o)))
så var vi 4 Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 *Ullfleece fra nøstebarn *supre sokker fra reflex til 60 kr pr par *Mikk-Line utedress *Carena Easy - Super butikktrille *Voksipose *Lammeskinnet *Koooooosebamser i alle verdens farger og fasonger. Har en skikkelig kosegutt *Avent handpumpe (myyyye brukt) *Skinntøflene hans *Vippestolen hans *Gullik-lobbene Det var gullkornene mine
Sluffsa Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Elektrisk brystpumpe fra avent, helt genial!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå