Gå til innhold

Veronica har endelig fått sin Noah:0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prinsen kom kl 02.33 i natt, er 3955 g og 52cm lang. I følge den stolte mammaen er han bare god og snill og gråter ingenting:0)

Hipp hipp hurra for Noah og gratulerer så masse til mammaen og pappaen. Gleder meg sånn til å se han:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis så mye til henne og familien :DDDDDDDDDDDD

Skrevet

masse gratulasjoner sendes dem ;D

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen Veronica :)

Skrevet

Ååååå hilse så mye til hele familien og gratulere ;-)

Skrevet

Grattis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hver gang eg leser slike innlegg så tenker egat det er grusomt lenge til november.........................

Skrevet

gratulerer.. :)

Hvordan går det med primsessa di da? Og hvorfor priMsesse og ikke priNsesse? Er det en morsom historie der jeg har gått glipp av eller?

Skrevet

Fabel: Her er alt bare helt topp, primpressa begynner å bli stor og hun sover masse. Mystisk nok er det ikke Mali jeg blir sliten av men alt beasøket hi hi hi:0) Misforstå meg riktig er super kos med besøk, men tror ikke vi har hatt en dag alene enda og blir ofte mange og lange besøk på samme dag.

Grunnen bak nicketet nok ikke så morsomt desverre...Jeg og ei venninne har spøkt med at hun kom til å bli ei rampe prinsesse...så ble det sakt primpresse en dag og dermed har hun blitt kalt det siden hun var i (stooore)magen;0))

Håper alt er bra med deg og lille super aktiv også ( og selfølgelig med storesøstra) Vi kommer en tur til Oslo i løpet av sept ( mannen skal på konsert) Hadde vært kos å møtt dere da:0)

Skrevet

Grattis med gutten Veronica=)

Skrevet

Jaaaaaa.. si ifra :) det høres jo så bra ut da :) du har jo nr mitt så det skulle ikke by på problemer det..

kos med primsessa da :)

ja kos men slitsomt med besøk.. men det roer seg snart.. også er det lov til å si at dessverre i dag er jeg litt sliten

Skrevet

Jeg melder deg jeg vettu:0)

Kos deg masse videre da,må logge av jeg gjøre klart til neste besøk;0)

klemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...