rolly Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 hei hei ja nå¨har jeg også tenkt å begynne på denne kuren,men trenger litt råd og tips fra dere var inne på denne ketolyse siden der og der har de nettbutikk hva er det mest fornuftige å kjøpe når man skal starte på denne kuren? har dere meldt dere inn på det forumet som er der? hvor mye har dere tatt av i vekt og hvor mye skal dere gå ned i vekt? håper noen av dere orker å svare meg på dette klem rolly
Djoolia 07+08+12 Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Hei du. Det er lurt å bestille soyaproteinet de har der. Det må du bruke i det meste du skal bake. Er ikke medlem av forumet der, vi har jo eget forum på slankedebatten =) Jeg begynte mandag 30/7, og torsdag 2/8 hadde jeg tatt av 3,5 kg. Har nå 9,5 kg igjen.
kroi Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Du må ha ketolysetablettene, jeg har prøvd ketolyse både med og uten, og det er himmelvid forskjell. Forumet er kjempekjekt, både for å utveksle erfaringer og få gode tips. Mange bruker lavkarbo.no istedet, men jeg syns nok ikke det er det samme... Boka må du også ha. Det viktigste er å sette seg skikkelig inn i kuren, da er det lettere å skjønne nødvendigheten av å følge den til punkt å prikke. Jeg gikk ned 20 kg på 6 md, noen går ned fortere, noen går ned saktere. Ellers må jeg si at det er en veldig enkel kur å følge, du kan spise godt og likevel se at vekta og livmålet minker drastisk uke for uke. Lykke til
kroi Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 kosttilskudd som hjelper på søtsug og som gir kroppen ekstra hjelp for å forbrenne fett...
kroi Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 glemte å skrive at de kan kjøpes på www.ketolyse.no
rolly Skrevet 5. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2007 heo hei alså da må jeg ha oppskriftsboken,og den der bakemixen og ketolysetabeletter også bør jef da melde meg inn i forumet der.noe mer?hehe hjelpe meg dette skal bli spennende da,det hørtes fint ut med 20 kg på 6 mnd skal hvertfall ta av 30 kg klem rolly
Gjest Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Du må ha ketolysetablettene: Krom-kalium, selen-sink og magnesium. I tillegg kjøpte jeg ketolyse-BAKEMIX i stedet for soyaproteinet. Bakemixen er mer nøytral i smaken. Jeg har ikke betalt meg inn på forumet, er mange damer her etter hvert (gå inn på slankedebatten) som man kan diskutere med ) Hadde en prøverunde (for å se om kuren fungerte) på 3 uker og tok da av 4 kg. Skal ned 10-12 kg til. Gikk litt opp i ferien, men er fortsatt 2 kg under der jeg startet, så er fornøyd med det ) Vi er en liten gjeng som har veiedag på mandager, hvis du vil er det bare å bli med i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå