Gå til innhold

hei dere ketolysedamer

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei

ja nå¨har jeg også tenkt å begynne på denne kuren,men trenger litt råd og tips fra dere

var inne på denne ketolyse siden der og der har de nettbutikk

hva er det mest fornuftige å kjøpe når man skal starte på denne kuren?

har dere meldt dere inn på det forumet som er der?

hvor mye har dere tatt av i vekt og hvor mye skal dere gå ned i vekt?

håper noen av dere orker å svare meg på dette

klem rolly

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du. Det er lurt å bestille soyaproteinet de har der. Det må du bruke i det meste du skal bake. Er ikke medlem av forumet der, vi har jo eget forum på slankedebatten =)

Jeg begynte mandag 30/7, og torsdag 2/8 hadde jeg tatt av 3,5 kg. Har nå 9,5 kg igjen.

Skrevet

Du må ha ketolysetablettene, jeg har prøvd ketolyse både med og uten, og det er himmelvid forskjell. Forumet er kjempekjekt, både for å utveksle erfaringer og få gode tips. Mange bruker lavkarbo.no istedet, men jeg syns nok ikke det er det samme... Boka må du også ha.

Det viktigste er å sette seg skikkelig inn i kuren, da er det lettere å skjønne nødvendigheten av å følge den til punkt å prikke. Jeg gikk ned 20 kg på 6 md, noen går ned fortere, noen går ned saktere.

Ellers må jeg si at det er en veldig enkel kur å følge, du kan spise godt og likevel se at vekta og livmålet minker drastisk uke for uke.

Lykke til

Skrevet

kosttilskudd som hjelper på søtsug og som gir kroppen ekstra hjelp for å forbrenne fett...

Skrevet

glemte å skrive at de kan kjøpes på www.ketolyse.no

Skrevet

heo hei

alså da må jeg ha oppskriftsboken,og den der bakemixen og ketolysetabeletter også bør jef da melde meg inn i forumet der.noe mer?hehe hjelpe meg dette skal bli spennende da,det hørtes fint ut med 20 kg på 6 mnd skal hvertfall ta av 30 kg

klem rolly

Skrevet

Du må ha ketolysetablettene: Krom-kalium, selen-sink og magnesium. I tillegg kjøpte jeg ketolyse-BAKEMIX i stedet for soyaproteinet. Bakemixen er mer nøytral i smaken. Jeg har ikke betalt meg inn på forumet, er mange damer her etter hvert (gå inn på slankedebatten) som man kan diskutere med :o) Hadde en prøverunde (for å se om kuren fungerte) på 3 uker og tok da av 4 kg. Skal ned 10-12 kg til. Gikk litt opp i ferien, men er fortsatt 2 kg under der jeg startet, så er fornøyd med det :o) Vi er en liten gjeng som har veiedag på mandager, hvis du vil er det bare å bli med i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...