Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Er førstegangs og nå i min 30.uke. I natt voknet jeg av voldsomme magesmerter, kjentes ut som at jeg hadde diarè. Gikk på do, men hadde ikke "magetrøbbel". Så gikk smertene over, men 5 minutter etter begynte de igjen. Slik holdt det på i ca en halvtime. Så sluttet det, og jeg kunne sove videre. Er dette kynnere, eller kjennes de annerledes ut?
monica77 Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 For min del får eg kynnere i magen.Det er nett som om samentrekkning i magen,og magen blir helt hard.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Kynner skal ikke være vonde, men plagsomme.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 kynnerere er samentrekninger i livmoren, den blir hard som en ball, det er det som må til før å kunne føde et barn, det er magen som trener seg opp.. om det er vondt med kynnere er veldig individuelt, jeg kjenner mine kynnere veldig godt, nesten som menssmerter bare svakere.. Nå er jeg 36+3 og kynnerne mine kan være vonde, og ubehagelig.. Men viss du fortsetter å ha sånn vondt over lengre tid, burde du ringe jordmoren din eller legen din for å få det undersøkt tilfelle livmorhalsen blir påvirket av det.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå