Dragemor Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Heisann! Selv har jeg termin om 4 uker og bor i Horten. Før sommeren hadde vi noen treff i Horten, og det var veldig koselig å møte andre gravide! Har du lyst til å være med på treff i Horten? Noen dager som passer bedre enn andre? Mager i alle størrelser er velkomne!
januarblomst Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Hei! Er gjerne med på treff jeg. Har ikke vært på bim treff før,da jeg "bare" er 15 uker påvei. Er 34 år og bor i Horten,kanskje litt gamlere enn dere andre,men det gjør vel ikke så mye det
kariuss Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Hei! hørtes koselig ut det! jeg er 15 fullgåtte uker nå, begynner på uke 16 idag..
Dragemor Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 Er det noen dager som passer bedre for dere enn andre da?
januarblomst Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Akkurat samme hvilken dag og tidspungt for min del. Bare og sette opp tid og sted så skal jeg gjøre mitt for å komme meg dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå