Gå til innhold

Maserier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med maserier?

Riene begynte på fredag i 18-19 tiden....10 min imellom ca, så ble d rolig på natta...

Så tok riene seg opp på lørdagsmorgenen....4-6 min i mellom. Var på en sjekk på føden og hadde tak som gjorde utslag på ctg, samt 3 cm åpning. Riene fortsatte så med samme mellomrom til utpå kvelden igjen...ble så en liten pause, før de begynte å komme tettere igjen...ca hvert 3 min..

Men når jeg så går og legger meg er det slutt på riene.

Nå på morgenen har det startet igjen...

Lurer på når det virkelig begyner å skje nå action..

Ved første mann startet riene regelmessig og økte i intensitet, så det var aldri noen tvil..

trodde det skulle gå fortere ved 2.gangs fødsel!!

Har termin i dag forresten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp å gå sier jeg bare=)

så blir det nok fart på sakene skal du se=)

Ikke ligg eller sitt stille, for da avtar de som regel....

Lykke til til deg=)

Skrevet

Trimmer som bare det!! Har svømt og gått turer massevis!! Var ute og gikk en tur i går kveld uten noe særlig virkning...skal ut på en tur nå snart da...skal prøve å gå en tur med mange oppoverbakker!! Håper det vil sette fortgabg i sakene!!

Skrevet

jeg tok meg ett bad for att jeg ikke skulle kjenne masriene så godt,når jeg kom opp av badekaret skal jeg jammen meg love deg att riene kom for fullt. klarte ikke å røre meg,var vondt samme hva jeg gjorde,aner ikke om det har noe sammenheng med badet men...

Skrevet

Kansje jeg skal prøve det da!! skikkelig kjedelig at det drar i langdrag..

Vært å gått tur nå, men riene tar seg ikke opp i intensitet!!

Skrevet

masrier er rier men til ingen nytte! du kan få rier under veis som gjør at det skjer noe men du kan få sprøyte for å få stoppet masrier! men er det vanlige rier kommer de tilbake!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...