nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Så bra jeg så deg nå, for da vet jeg at du ikke har havnet på føden i løpet av natten ) prinsessekjolen er nyvasket, pizzadeigen er satt, kaker, gele og masse frukt i kjøleskapet, så nå er det bare å komme ) gleder meg til å se dere!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 He he!!!! Ja dessverre, er her ennå jeg ;o) Eller, vil gjerne få m oss bursdagen da, så ikveld kan det godt starte!!!!! ) Du er et arbeidsjern snuppa!!!! Håper du får hvillt deg litt nå da ;o) Før det braker løs!! Hvor mange blir det? Og hvem? He he ;o) Gleder oss!!!!!!! =)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 det er dere, dulosten og ida, en på barselgruppa og oss, så det blir ikke veldig mange. men det blir veldig koselig ) sitter og ordner på hjemmesiden med bilder fra i går og slapper av nå, sandra og pe sover. må vel hoppe i dusjen snart...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Det blir koselig ) Sover de de ja, lader opp til barna kommer, he he! Får komme meg i dusjen jeg og, må bare vente til Vilde er ferdig å knaske eple... "mmeeeeeeer" he he blir aldri ferdig her.. ;o) Må vel kjøre om et par timer vi, så sover snuppa litt i bilen tenker jeg.. får kjøre en liten omvei så hun får seg litt søvn!! Sees etterpå!!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå