Honningmelon Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Syns det er så vanskelig med disse luestr. Er det passe til en på ca 4 år?
Nusseline♀♀♂ Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Du må måle rundt hodet til barnet, dette er vel litt individuelt vil jeg tro. Noen er små, noen store.
mammmamia ** Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Gutten min er 4 i oktober, og han bruker 52-54 sånn ca..! Han har STORT hode, og 54 er ganske stort til han igjen... Ta med barnet ditt og prøv lue om du kan, det er viktig at den sitter godt over ørene :-)
Honningmelon Skrevet 5. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2007 Ok, takk for svar. Dette en sånn finlandshette fra Helly Hansen. Tenkte å bestille fra nett... men, gutten min har ikke lite hode i allefall.
mammmamia ** Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Vi har en finlandshette fra Troll i str 54 og den var for stor sist vinter. Har ikke prøvd den enda, så håper at den passer i år :-) Men kan du ikke dra i en butikk og prøve den da, og så evt kjøpe på nett? Eller så kan du bare måle hodet til gutten din, det går jo på antall cm..! Gutten min er 53 cm :-)
Honningmelon Skrevet 5. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2007 Joda, kan se om jeg finner noe i en butikk :-) Eller måle da. Er i grunnen ikke så vanskelig hvis man tenker seg om litt, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå