snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Gutten vår på to vokser, og jeg vet ikke om Lammy xl-posen vil rekke hele vinteren. Kanskje lillebror kan bruke den i stede. Noen som har vanlig sovepose (juniorpose) til sine småbarn? Kan dere anbefale det? I tilfelle hvilken? Har surfet litt og sett hva Helsport og ajungalak har... men er usikker...
prøvekluten+3små Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 voksi har jo og en utgave for større barn?sjekka ut den da?
prematura har tre små Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Vi har brukt voksi-posen så lenge begge guttene hadde behov for å sove på dagtid, storebror til han var nesten tre år, og lillebror til han var nesten to og et halvt. Synes det var grei plass for dem, og begge to er ganske lange.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 5. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2007 Tenkte det var dumt å kjøpe dyr Voksi, når han er 2 år...vi har en Lammy og en OTH Buggy Mummi babypose. Ville enda litt opp i størrelse. Sovepose kan han jo ha nytte av i noen år framover - på teltturer og overnatting, tenkte jeg. Ingen som bruker det?
Gjest mphs Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Jeg har sydd om en av mine soveposer og laget hull til selene.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 5. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2007 Lurt! Funker det? Godt og varmt?
prøvekluten+3små Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 jo,den er jeg med på,men finnes jo en voksi for store barn...kan vel brukes til de er rundt 6 år
Blue Lady Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 har hørt veldig masse bra om ajungalak knøtt
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 5. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2007 Kikket akkurat på Voksi sin hjemmeside. Voksi Aktiv 0-6 koster 2500,- Puh - da må det bli finn.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 sjekk www.xxl.no Ellers er vi kjempefornøyd med Voksi Aktiv. Brukes på bla.a overnatting og teltturer her i huset. Og så skal jo lillebror arve den, så det forsvarer prisen noe.
prøvekluten+3små Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 aktiv var det den het ja:o) hva lå den på i pris da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå