Gå til innhold

ville dere ringt føden om dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjent mye mindre liv enn ellers de siste fire, fem dagene..

vanligvis er det mye aktivitet der inne om morningen og kvelden, men de siste dagene har det nesten ikke vært noe.. et par svake spark bare..

men siden jeg kjenner litt svake livstegn en gang i blandt utover dagen, er jeg usikker på om jeg skal ringe noen...

har litt angst for morkakesvikt, skrev et innlegg om dette for en liten stund siden, for ved forrige kontroll, målte jm sf målet til det samme som legen gjorde ved forrige kontroll der igjen..da hun oppdaget dette, målte hun meg på nytt, og etter mye omogmen, ble sf målet bittelitt høyere...

blir jo litt stressa..hva synes dere? ringe føden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville absolutt ringt! Svigerinna mi gikk også med samme sf mål, og da jenta ble født var hun 2700g til termin og 47 cm... viste seg at det var morkakesvikt og lillejenta hadde ikke fått nok næring og oksygen de 2 siste mnd i magen. Hun fikk cerebral parese av dette og har epilepsi. Var ikke meningen å skremme altså, men det er bedre å ringe enn å bekymre seg:-) de er der for oss husk!!

Skrevet

Er du usikker, så ring føden! Det er en god regel jeg har lagret i bakhodet mitt:) Litt hysterisk har man lov å være, og de aller fleste vil jo bare hjelpe deg:))

Skrevet

ring føden!!!

Skrevet

Ring du! Så slipper du å gå rundt å være bekymret. De forstår deg sikkert veldig godt. Og ikke være redd for å fortelle det om morkakesvikt. De er sikkert vant til spørsmål om alt mulig!

Skrevet

ringte..de ba meg komme ned for en sjekk.....

gulp..da drar jeg!

Skrevet

lykke til! :)

gi oss en oppdatering når du kommer hjem igjen;)

Skrevet

ja gi oss en oppdatering :)

dytter opp innlegget jeg!

Skrevet

Dytter opp jeg oxo, Vill veldig gjerne høre hvordan det går med deg/dere :)

Skrevet

Hold oss oppdatert da, kjære deg...

Skrevet

Håper alt står bra til med dere!

Skrevet

dytter denne, er spent på hvordan det gikk med deg...

har hatt samme greia som du, mindre liv enn vanlig men har ikke ringt fødn...

Skrevet

krysser fingre!!!!!!!Håper du forteller hvordan det går!!!!!!

Skrevet

lykke tl:)

Skrevet

Har selv ringt to ganger pga jeg har vært usikker på om jeg har kjent liv, kjent lite liv.

Ble tatt hyggelig i mot :)

Hos meg hadde heldigvis babyen bare lagt seg med ryggen ut. Slik at sparkene kom i nedre bakdel av livmoren, der morkaken også ligger. Legen antok at det var grunnen.

Skrevet

Hvordan går det med deg/dere?

Skrevet

Nå ble jeg glad: ) Har lurt litt på hvordan det går med dere..... Lykke til videre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...