Gå til innhold

Hva er det egentlig med denne gutten? 4år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han leker sjelden med leker, er heller opptatt av det foreldrene har, begynte i barnehage når han var 3år.

Han er opptatt av å finne ALLE coop butikkene og samle poser fra dem, hittil mangler han bare coop bygg og han vil vite hvor alle ligger. Da faren hans sa han hadde vært på coop norge så skjønte han ikke helt for han hadde ikke sett en pose derfra.

Når han spiser så må moren lese bok for han og mate han eller tegne periodesystemer.

Når han lekte med plastelina lagde han ett alarm system med knapper på som han måtte trykke på før han åpnet døra. Han ber ofte moren om å leke rollelek, han er f.eks resepsjonist og han bestemmer alt som skal sies under leken, med andre ord så regiserer han det.

Snodig unge og lurer virkelig hva det kan bli av han tilslutt, han har også valgt rosa farge, f.eks ville han ha sunniva matboks og 2 rosa bamser, men fikk bare 1 rosa bamse og fikk beskjed om å velge seg en annen da han allerede hadde en rosa fra før.

Når vi skulle grave gull, så løp han opp for å finne ut hvor vannet kom fra (rant fra).

Er han kanskje en vanlig 4åring med slike intresser? Når han er i barnehagen, så om han har en dårlig dag, sitter han ofte for seg selv, ellers så løper han etter andre eller løper forran andre som sykler eller leker, han er ikke spes opptatt av å sykle selv.

Han har en voksen lommebok med forskjellige kort, bankkort, tippekort, førerkort (fra barnebiler da), når han er i butikken så skal han ofte spille lotto og vil gjerne putte i kortet selv. Han elsker å være med å shoppe, kjøper ofte noe til moren sin.

Han har vært tidlig ute med språket, men uttaler ikke R, og må antakelig til logoped da det enda ikke har blitt noe forbedring i språket hans.

Vil fortsatt bæsje i bleia, men var 3år når han sluttet med bleie.

Noen som har noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan også hele instruksjons videon på coop obs utennatt, der det er selvbetjening.

H.I

Skrevet

At han bäsjer i bleien enda han sluttet m bleie da han var 3 er ikke så uvanlig... Värre m dattern min som vil tisse i bleie men bäsjer i do (hun er 3.5 år)

Han höres i mine öyne veldig intligent ut denne ungen.

Datteren min har noen av de samme trekkene - jeg var bekymret og hun ble undersjökt og observert av psykriatisk team i komunen og de kom med tilbakemld at hun hadde höy IQ .

Men hun var ikke så extrem som denne gutten her :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...