Gå til innhold

Trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 ganger har Sander satt fast benet sitt i sprinklene i senga hans, heldigvis så har pappan vært hjemme og jeg har fått hjelp av han...!

Sander er så fæl med å ligge med bena utenfor senga, selv om jeg har hatt sånn senge...?(kommer ikke på hva det heter sånn rundt senga sånn til pynt!)

er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre slik at han ikke setter benet fast flere ganger, han setter seg fast i låret helt øverst :(

Jeg har aldri hørt noen andre barn som har sittet fast slik som han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg vet ikke men tror jeg ville vurdert å begynne med ny seng... Da min Julian var 14 mnd klatret han ut av sprinkelsenga, så jeg kjøpte ei sånn uttrekkseng som kan være helt liten med sengehest og helt opp til vanlig juniorstr:-) Han sover i den enda! Men nå ønsker han seg ny seng (er jo 6 år da) og lillesøster skal overta den til jul tenker jeg:-) for hun må jo ut av sprinkelsenga når nybebisen trenger sprinkelsenga... Lillebebisen skal foreløpig ligge i kurv på rommet vårt, så storesøster kan ligge i sprinkelsenga enda ei lita stund:-) hun er 14 mnd...

Ellers så kan du jo i en periode buke reiseseng hvis du har med madrassen til sprinkelsenga, da kan han ikke sette fast beina sine;-)

Skrevet

Du kunne jo prøvd babysafe.. slik pose,, da hadde han ikke fått bena mellom.

Skrevet

Sander er 16 mnd så kanskje vi skal kjøpe ny seng til han før tulla kommer i nov..hadde lyst å kjøpe ny seng til tulla en som ikke er hvit!

den senga Sander har nå må jeg male også pga han har biti store flak av malingen når han har klødd i tennene :(

Reisesenga var også en god ide :)

Sander er en liten klatremus men han har aldri klatret ut av senga si..heller opp på sofaryggen, og spisestolen sin.......

Skrevet

Jeg har faktisk en slik pose for han er så fælt til å hive dyna ned på gulvet om natta og da ligger han bare der i pysjen....

så kanskje jeg skal begynne med posen igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...