Gå til innhold

Noen som har en god browniesoppskrift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den bør kunne være like god etter frysing. Skal ha med i bryllup neste helg og da tenkte jeg å lage den noen dager på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en veldig god og enkel en, men den blir spist opp så fort at jeg aldri har prøvd å fryse den ;)

http://www.cacaoweb.net/sjokoladekaker/brownies.html

Jeg bruker kjøkkenmaskin, og jeg har i litt mer kakao (bruker bakekakao) enn det som står siden jeg liker mørke brownies, 100 g kanskje. Har brukt margarin, ikke smør, gikk helt fint. Steker midt i ovnen. Har med hell økt oppskriften, men tror du da kan kutte litt på sukkeret.

Skrevet

ellers er toro 123 brownies innmari gode - hakk opp å tilsett litt valnøtter...namnam ;) vet ikke i forhold til frysing..men går jo så kjapt å lage at du rekker å prøve det ut før bryllupet :)

Skrevet

Haha, jeg greide å lese blowjoboppskrift :D

Skrevet

oppskrifta som står inni 70% kokesjokolade-plata pakningen. tror det er freia sin. den som står sammen med de andre kokesjokoladene i mørkt papir.... men har aldri fryst den....

Skrevet

3 dl sukker

1,5 dl mel

1 ss vaniljesukker

4 ss kakao

Bland det tørre og tilsett

2 egg (upiskede)

100 g smeltet smør

Stekes i form på 26 cm i ca 30 min til den begynner å tørke i kantene.

har ikke fryst den, men den holder seg 2 uker i kjøleskapet.

3-dobbler du posjonen passer den i langpanne, men må kanskje stekes litt lengre.

Skrevet

Jeg synes de gule ferdigposene med brownies er kjempegode..! Hadde skikkelig dilla på de ei stund..

MMMM nå fikk jeg lyst på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...