MissAntrop Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Den bør kunne være like god etter frysing. Skal ha med i bryllup neste helg og da tenkte jeg å lage den noen dager på forhånd.
Leeloo76 Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Jeg har en veldig god og enkel en, men den blir spist opp så fort at jeg aldri har prøvd å fryse den http://www.cacaoweb.net/sjokoladekaker/brownies.html Jeg bruker kjøkkenmaskin, og jeg har i litt mer kakao (bruker bakekakao) enn det som står siden jeg liker mørke brownies, 100 g kanskje. Har brukt margarin, ikke smør, gikk helt fint. Steker midt i ovnen. Har med hell økt oppskriften, men tror du da kan kutte litt på sukkeret.
Kosel Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 ellers er toro 123 brownies innmari gode - hakk opp å tilsett litt valnøtter...namnam vet ikke i forhold til frysing..men går jo så kjapt å lage at du rekker å prøve det ut før bryllupet
Diva Muffin Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Haha, jeg greide å lese blowjoboppskrift
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 oppskrifta som står inni 70% kokesjokolade-plata pakningen. tror det er freia sin. den som står sammen med de andre kokesjokoladene i mørkt papir.... men har aldri fryst den....
Blue Lady Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 3 dl sukker 1,5 dl mel 1 ss vaniljesukker 4 ss kakao Bland det tørre og tilsett 2 egg (upiskede) 100 g smeltet smør Stekes i form på 26 cm i ca 30 min til den begynner å tørke i kantene. har ikke fryst den, men den holder seg 2 uker i kjøleskapet. 3-dobbler du posjonen passer den i langpanne, men må kanskje stekes litt lengre.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Jeg synes de gule ferdigposene med brownies er kjempegode..! Hadde skikkelig dilla på de ei stund.. MMMM nå fikk jeg lyst på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå