Gå til innhold

Hvilken str har dere på dyna til deres 2 åringer????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes den han har nå begynner bli liten. Han har vel den nest minste. Ikke vogn str, men den neste. Hvor stor er neste str da????

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neste er vel junior dyne som er 140 x 100, men her i huset har toaaringen vanlig voksen dyne.

Skrevet

Du bruker altså 80*100 nå, da ville jeg gått over til junior den er 100*140:-) jeg bruker baby 60*80 i vogn og kurv til ca 6 mnd, så går vi over til barn 80*100 frem til ca 1-1,5 år så begynner vi med junior 100*140 til ca.4-5 år, da går vi over til vanlig dyne...

Skrevet

Har brukt juniordyne (140x100cm) fra de var ca. 6 mnd og frem til 4 år på eldstemann, Nr2 er 2 år nå og hun kan kanskje bruke juiordyna frem til hun er minst 4.

Grunnen til at jeg har brukt juniordyne i sprinkelsenga er fordi den fyller ut senga og ikke er så lett å sparke av som de små dynene.

Skrevet

Vi bruker også fremdeles 80*100 dynen, men har akkurat kjøp en større på ikea 110*125 som vi begyner med til høsten.

Skrevet

Har akkurat kjøpt juniordyne (140x100cm). HØIE THERMODYNE. Vurderer å vaske den først, for de lå slengt rundt her og der på JYSK...

VASKETIPS?

Skrevet

2-åringen her har voksendyne...

Skrevet

gikk rett på voksendyna etter 80x100 vi..hvorfor bruke penger på den i mellom..dynetrekk og slikt må man og ha;o)

Skrevet

Junior......................... Passer både i grinseng og i stor seng... og ikkje forstor/tung for barnet å bale med......løfte oppigjen i senga ++++

Skrevet

Gutten på to og et halvt har dyne som måler 100 x 140 cm, ligger i sprinkelseng. Gutten på snart fire har dyne som måler 140 x 200 cm, ligger i vanlig seng. Gikk over til stor dyne for storebror da han ble tre år, og fikk stor seng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...