Dizzie_mortil3 Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Jeg trodde ikke det skulle skje denne måneden siden vi bare hadde sex 1 gang rundt EL, og det var 2 dager før. Men jammen var det en sterk og utvetydig strek på testen på IKM dagen! Jeg er veldig glad og spent, men klarer ikke helt å la jubelen slippe løs pga mine erfaringer det siste året. (1 SA og 1 EXU) Har en god følelse, men egget KAN jo ha festet seg utenfor livmoren igjen. Jeg skal til UL om 2 uker for å forhåpentligvis få bekreftet at embryoet er innenfor livmoren, frem til da tør jeg ikke helt å tro at dette skal gå bra.... Men babystøv til alle! ******************************************************************************************************************************************************************** Og til dere med bakovervendt livmor: Gjett om det hjalp å skifte stilling!
Modesty Blaise Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Så utrolig gode nyheter dette var Dizzie!!!!! Gratulerer så masse. Alle gode ting er tre. (Har selv mistet to ganger og er 6+1 med kliss ny spire) Lykke til! Dette kommer til å gå kjempebra!! Da sees vi på 1.tri :-) Klem
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Gratulerer Dizzie! dette var gode nyheter!!!!!!!!!! Modesty så bra at du er gravid enda har fulgt med på MA/SA skravletråden, jeg hørte til der også før. Het solstrålen og før det nicket nøtteliten.
Silkemage Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Ojj ! Gratulerer så mye. Håper spiren sitter denne gangen ;o) Suger til meg babystøv.......
har4barn Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Gratulerer så mye!!! Håper det er mange av oss som kommer etter!!
Måånestråle Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Så gode nyheter, Dizzie! Gratulerer og velkommen etter!!! Alle gode ting er tre, så denne gangen går det bra, vettu Stor gratulasjonsklem
PeggyPreg Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Gratulerer, Dizzie!!!!!!!! kos deg i tiden framover med spiren, skjønner at du ikke slipper jubelen helt løs etter det du har vært igjennom ( har selv hatt en sa)..... men husk at en gang funker det, og det er helt sikkert denne gangen!!!!! Ellers må jeg innrømme at du har gitt meg store forhåpninger nå..... har nemlig bakoverlent livmor...... og rett før jeg skrudde på pc'n nå har jeg fulgt tips fra deg, stillingen og krøllet meg sammen som en liten ball.... hihi..... har ikke funnet el enda, men tror den er på gang......... også skrur jeg på Pc'n og leser ditt innlegg........ hærlig altså!!!!!! enda en gang Gratulerer!!!!!!! Og alle gode ting er tre, dette er virkelig velfortjent!!!! Klem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Jippi!! Dette var gode nyheter!!! Gratulere masse med spiren din :-) Stor klem fra
ambumamma Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 først: GRATULERER SÅ MYE: men hva er denne stillingen du snakker om? har selv bakovervendt livmor, noen lure tips var det det? :-)
Dizzie_mortil3 Skrevet 5. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2007 Tusen takk for alle gratulasjoner! Den "berømte" stillingen er jo ikke så veldig avansert eller ukjent. Men gynekologen anbefalte meg at mannen "deponerte sæden bakfra" og at kvinnen skulle krype sammen på knærne (istedet for på ryggen med bena i været...) slik at sædcellene lettest mulig skulle finne åpningen i livmortappen. Ja, og så prøvde vi det da denne måneden...og jammen satt den! Men nå må jeg jo legge til at jeg tidligere har blitt gravid 3 ganger uten å ta slike spesielle forholdsregler da... Lykke til alle sammen!! ))))))))))
ambumamma Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 okaay, takk for tipset. har jo egentlig det jeg og, er bare at det går gæli hver gang. Kan jo være greit å prøve:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 Så gøy å høre!! Gratulerer så mye og lykke til!!
2 fine små Skrevet 6. august 2007 #14 Skrevet 6. august 2007 Aah, faar frysninger!!! Gratulerer saa mye Dizzie, alle gode ting er 3, saa utrolig bra nyheter dette var! Jeg har jo ogsaa i 10pp og har to som ikke ville noe mer, dette aaret, som du, saa jeg ble ordentlig roert naa jeg, og gleder meg til aa teste selv i morgen, to dager over IKM. Nyt graviditeten, og gled deg til bekreftelsen om 14 dager, det kan saa lett gaa greit, vettu.... Stor klem fra meg.
Dizzie_mortil3 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. august 2007 Takk Femina, jeg holder meg også til "alle gode ting er 3", og satser på at du følger etter imorgen! Det hadde vært koselig! (Jeg kommer til å følge med...) Jeg har en følelse av at denne spiren ihvertfall sitter der den skal...er allerede tidvis litt uggen og det har jeg aldri vært så tidlig i et svangerskap før. Egentlig ikke i det hele tatt. Men er like redd for SA for det. Men men, her finnes det ingen snarveier, man må ta en dag av gangen! Klem tilbake!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. august 2007 #16 Skrevet 6. august 2007 Gratulerer så masse, Dizzie!! Vel unt ) Og så hang jeg meg jo litt opp i datoen da - 110405 begynte nemlig min forrige fødsel, og det endte veldig godt dagen etterpå ) Satser på at dette blir den som blir boende hos dere!
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 7. august 2007 #18 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer så mye Dizzie!!! Velkommen etter skal du være! Det går nok helt fint på ul om to uker skal du se, selv om det er litt skummelt før man får bekreftet at egget er på riktig plass denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå