Gå til innhold

Ja da var lille snuppa 7mnd... :=)))


ina:)

Anbefalte innlegg

Wow som tiden flyr, hun har jo blitt så stor...Kjempe aktiv og blid liten frøken. hun aker seg rundt, skyver seg framover med armene i turbofart om dagen å utforsker hele huset så her må en følge med hele tiden:=)))Sliter fortsatt masse med søvn og i natt forsøkte vi å ha henne på eget rom for første gang. Hun har vært nattavvent med mat i litt over en uke nå, men fortsatt våkner hun ca hver time gjennom hele natten. Noen ganger er det bare å putte inn smokken og legge henne i en annen stilling mens andre ganger er det et slit å få henne til å sovne videre. På tross av oppvåkninger gjennom hele natten starter dagen her nå i 06 tiden. Vi har satt en grense på kl 06, så om hun ikke sovner igjen fra 05 tiden tar vi henne ikke opp av sengen før kl 06. hun trenger vel ikke mye søvn da eller så har vi kommet inn i en ond sirkel som vi ikke kommer ut av. ikke mye søvn på dagen heller. Mat er hun glad i, grøt er super godt og det får hun 2-3 ganger pr dag+vann+mme og frukt. Middag har hun vært sær med og ingen ting bortsett fra Hipp faller i smak hehe....Merker at hun er veldig på utforskeren om dagen, alle skuffer og skap som hun når skal åpnes, cd skal rives ut av hyllene ja alt hun når skal utforskes:=)))Ingen tenner enda men sikler og klør veldig i munn.Ja dette var bare noen tanker på morgenkvisten over hvor fort tiden flyr avsted og hvordan disse små utvikler seg i rekordfart:=)))) ha en fin dag jenter :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig da :) Min er akkurat blitt 6 mnd så han er vel minst her inne tenker jeg ( født 31.januar) Sprøtt å tenke på at han skal begynne å forflytte seg rundt omkring snart.. gleder meg,men får bare nyte tiden mens han holder seg på matta,hehe :)

Vi har ikke begynt med nattavvenning enda,begge er såå trøtte om natta,så er nesten enklere å bare gi mat og sove videre..

Så klarer ikke jeg høre på at han gråter heller.Han spiser grøt og middager,favorittene er spaghetti og kjøttdeig,mormors lapskaus og grønnsaker med kylling fra nestle :) Han sirkler rundt på lekematta og utforsker alt..gardinene er i faresonen nå.! han åpner skuffene i tv-bordet ,men skjønner ikke enda at det er noe oppi:)

Tiden flyr , bare å nyte hvert sekund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...