Gå til innhold

foreldrene hans må være SÅÅÅÅ stolte......

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for det hadde iallfall jeg vært om det hadde vært min sønn - eller kanskje ikke det nei !!!!!!!!!!!!

Skrevet

Søtt... At det er mulig!

Skrevet

foreldrene var sikkert stolte da han dro... så kommer han hjem, voldtatt en 14år gammel jente og drept familien hennes, sikkert bare for å "vise" at han er sjefen... blir sinna, jeg!

Skrevet

Krig er grusomt. Han var sikkert en ok gutt før han dro ned dit. Det er mange som klikker av å leve med usikkerhet og vold hver dag :/Jeg synes det er grusomt å tenke på alle de bestiale handlingene som skjer der nede, men det er også ille at menn som bare så vidt har blitt menn sendes ned dit med bare 8 ukers trening fra hjemlandet sitt. Da er du ikke akkuratt godt forberedt på ekte krig.

Skrevet

Det er lett å bli ødelagt i hodet sitt når man er i krig... Hvor mange nordmenn har ikke gjort ting i de landene vi har hatt folk i, som ikke tåler dagens lys? Godt at det tas tak i, og ikke tolereres når man faktisk greier å ta de som gjør det, men det er kanskje ikke bare denne ungdommens feil at det gikk som det gikk?

Skrevet

For å si det sånn så er det nok sikkert noe mere galt med det amerikanske militære systemet enn det det er med disse guttene som er dømt i denne saken.

Hva vet du om hva slags rekasjoner du hadde fått om du etter litt trening hadde blitt sendt avgårde i en grusom krig og sett vennene dine bli skutt rundt deg?

Tror ikke vi som sitter her i trygge og gode Norge er de rette til å dømme. Jeg tror ikke at alle soldater som gjør grusomme ting i krig i utgangspunktet er dårlige mennesker, men vi reagerer alle forskjellig på det psykologiske presset vi utsettes for.

Skrevet

Syns ikke det er noen unnskyldning for å ha gjort sånne grusomme ting. Ja, krig er grusomt, og det er sikkert mye rart som skjer i hodene på disse mennene når de blir utsatt for sånt. Men i USA så er det bare frivillige som drar. Ingen der borte er NØDT å dra ut i krig.

Skrevet

Foreldrene hans er nok ikke stolte, de går gjennom et helvete og blir sikkert utstøtt av lokalsamfunnet de bor i. Men de er nok fortsatt glad i sønnen sin.

Godt vi ikke vet hva morgendagen bringer sier jeg. Vi er sikkert flere her inne som kommer til å oppleve at ungene våre gjør ting som vi kanskje ikke ønsker å skrive om i julekortene, men mors kjærligheten vil nok fortsatt være der. Så grusomme ting som det her håper jeg ikke at noen av oss vil oppleve da, men alle kriminelle har en gang vært søte babyer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...