Gå til innhold

gravid...


Ønsker..

Anbefalte innlegg

tok en test i dag og den var positiv.. jeg er 4+1. gleder meg veldig men siden jeg har hatt 2 ma på kort tid så er jeg vel litt bekymret. men håper den sitter på tredje forsøk. ja da blir det forhåpentligvis aprilbrarn på meg.. JIPPI ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis!! Da har vi vel nesten samme termin:)

Skal krysse fingrene for at det går bra denne gangen!!

Går rundt og bekymrer meg jeg også...innbilte meg at jeg kjente flere tegn på kroppen sist...men alt er sikkert i skjønneste orden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. så gøy da. ja sånn er det her å. de 2 siste gangene har jeg hatt så vondt i puppene at jeg ikke har kunnet ta på de engang. nå har jeg ikke vondt i det hele tatt. tror nesten ikke jeg er gravid men har jo tatt 2 tester og de viser at jeg er det så må jo bare tro på det. hehe jeg får best. time hos legen og få det 100 % bekreftet selv om testen skal være 99 % sikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Håpar det går bra denne gongen :) Eg tok test på laurdag (4.8) som var positiv. Merka at noko var på gang før eg skulle ha mens, så blei ikkje så overraska. Er kjempeglad og gledar meg :) Har rekna termin til 8.april. Nokon med samme?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer! Jeg har også tatt en positiv test i dag. Er kjempe-glad, men tør ikke helt å glede meg enda. Jeg hadde også en ma i februar, og vil IKKE oppleve det igjen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

grattis :) ja skjønner at du ikke helt tør å glede deg enda.. det gjør ikke jeg heller. tror kanskje jeg roer meg litt når jeg får sett hjerte. skal til legen til torsdag så håper jeg får time til ultralyd fort.har fått beskjed at jeg får ekstra oppfølgng denne gang... heldigvis..

men krysser fingra for oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...