Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke sove!! Finner ikke en god liggestilling. Når jeg ligger på sidene så stråler det nedover i lårene og det gjør vondt i korsryggen. Savner å ligge på rygg eller mage. Er 34+1 så visst det her skal fortsette ut svangerskapet så har jeg fine 6 uker å se frem til.

Noen flere som er våkne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk heller ikke sove mer....

Men har da fått sove i noen få timer.

Jeg hadde det slik for noen uker siden, og plutselig så hadde jeg noen uker hvor jeg har sovet noenlunde greit.

Nå våknet jeg fordi jeg har sure oppstøt og ingenting hjelper.

Så dettte kan bli en festlig dag, skal nemlig feire 3års dagen til sønnen min.

Vil så gjerne sove mer.....

Krysser fingrene for at du også skal få sove om nettene.

Har forresten bare ti dager til termin.

Lykke til!

Skrevet

Oj, blir en masete dag for deg da. Jeg har bare mannen å tenke på så det går sånn sett greit for meg.

Is fungere bra for meg når jeg har halsbrann - jeg har noen i frysern. Sender dem til deg i tankene, merker du at det blir bedre?

Jeg gleder meg til den dagen jeg også kan si at jeg kun har 10 dager igjen. 43 dager er så mye. Får håpe du slipper å gå så mye over. Jeg har en venninne som har termin i slutten av august som fikk sin lille sønn i går - kjenner jeg ble litt misunnelig.

Skrevet

Jepp, er oppe en tur!

Spiser en yoghurt (godmorgen:) og drikker litt!

Har i grunn ikke sovet noe i natt. Våkner liksom hver gang øyelokka har glidd ned. Trodde nesten at ting var på gang i går kveld, så tror jeg stresser ekstra med det i tillegg til vanlige vondter, tissing og halsbrann!!!

Men ikke alle netter er like ille hvis det er til noen trøst...

Skrevet

Joooo, det hjelper litt :-)

Nu kom akkurat mannen min og hentet meg. Sa jeg måtte prøve å sove litt til. Så da får jeg tusle til sengs igjen og se om det er bedre nå. Han er jo litt søt da.

Skrevet

Jeg får sove veldig godt jeg.

Men lille gutt her synes at morgenstund er gull! Så han spiser frokost og koser seg med Play house Disney.

Velsingne tv`n på morgnene :-)

Skrevet

Blir nok en masete dag her ja.

Is dat skal jeg jammen prøve,for det har jeg nesten bestandig i fryseren.

Denne gang håpet jeg at jeg skulle føde før tiden som sist.

Da fødte jeg 13 dager før tiden.

Men den som venter får se.

Skrevet

HI.... prøv å legg ei pute mellom beina dine... det høres ut som bekkensmerter og de blir ofte bedre da!

lykke til

Skrevet

verker i beina mine også når jeg ligger på siden.. akkurat som voksesmerter.. utrolig vondt.. det har bare blitt værre.. er 39 uker på vei nå.. pute mellom beina hjelper på bekkenet men ikke beina.. ikke bare og bare å være gravid heller..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...