mamma06og 10 Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 skal snarrt reise med vikinghordene til sandefjord på kamp heia viking
Teltpluggen Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 viking.. Pff.. Våken jeg også da:) Men ikke med øl;)
mamma06og 10 Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 hehe sitter her med høy musikk å kald øl . elias er hos en vennine så så nu har eg sovet i noen timer kaffor e du våken `?
Gjest Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Våknet av at mobilen min ringte å ble lysvåken. Han lurte på om jeg kunne hente dem i byen og siden jeg da ble lvåken kunne jeg det. Snill som jeg er. Nå ligger jeg i senga igjen men finnes ikke trøtt.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 ENDELIG sovna jeg til riktig tid, men blei vekt av at Telma sutra...viser seg at hun fremdeles har feber, så da blir det legevakta i morra. Og så fikk jeg ikke sove igjen som vanlig.
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 jeg er også våken..urolige bein...sover aldri om natten lenger....plagsomt.....
mamma06og 10 Skrevet 5. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2007 har hun hatt feber lenge ? mye ?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Hun fikk feber på torsdag, og jeg og mamma blei enige om å ta henne på legevakta i dag/går (altså lørdag) hvis hun fremdeles hadde den (hun er jo under 1 år, og da skal en oppsøke lege etter 2 dager med feber over 39), men kl 14 så hadde hun under 38, og allmenntilstanden har vært god hele tida (annet enn at hun kun får i seg mme), så da dro vi til mamma. Men så oppdaga jeg at hun var varm igjen, og det var over 39, så da blir det legevakta likevel.
*Belle* Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Jeg har det akkurat som deg. Holder på å bli sprø!! I natt har jeg ikke sovet i det hele tatt. Så trøøøøøtt, men fremdeles våken. Må opp og gå hele tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå