Gå til innhold

Insekter elsker meg :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Insektene i USA er større enn de er i Norge. Det er ikke ment som skryt (om noen skulle tro det!).

Første morgenen i huset etter flytting, våknet jeg av at puta mi hadde falt ned på gulvet. Tar den opp,og under den piler det noe som jeg tror er ei klinkekule som stopper halvveis ute på gulvet.

....men så "går" den litt!!!

Tar på meg brillene (jada,ser litt dårlig på avstand), og ser at det er en diger edderkopp!!!

Uæææææ!! Sånne på str nesten med dem man betaler for i dyrebutikken...

Heldigvis får Reb (hunden vår) øye på den,og glefser i seg proteinet...

"just a wolfspider" kom det halvsøvnig fra gubben...

Og nå har jeg vært utendørs i 10 minutter,og rukket å blitt stukket av et ellerannet mange steder på armer og legger,så nå klør jeg ihjel. Digre kuler!

Insektene elsker nordmenn har jeg funnet ut.

Iallefall har alle stikkende udyr lagt sin elsk på meg.

=(

((klø-klø))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://en.wikipedia.org/wiki/Wolf_Spider

står det b.l.a:

There are many species of wolf spider, ranging in size from 1 cm to 8 cm. Hogna carolinensis (the "Carolina wolf spider") is the largest U.S. species, with a body that can be more than one inch long

OK, så vil jeg ha husdyr.

Men da mente jeg KATT!

Skrevet

Usj, ikke noe morsomt aa bli bitt mye. Welcome to NC.

Klemmer fra

Skrevet

Takk =)

Når skal vi ha dibtreff?? ;o)

Skrevet

Jeg saa en garden snake i dag da vi gikk tur med hunden. Yikes, jeg haaaaater slanger, saa det var ikke noe morsomt. Jeg vet de ikke er giftige, men de kan da bite de og.

Men jeg maa vel regne med store insekter + slanger siden jeg bor paa landet naa.

Skrevet

Ja, dib treff maa det bli snart. Jeg regner med at jeg kommer litt nordover mot deg om en maaneds tid eller saa, saa jeg kan faa handlet litt klaer til ungene paa outlet. Ifoelge gubben saa skal det vaere et slikt senter ved I-40 og I-95 skillet.

Skrevet

Det er 3 miles fra meg =)

Om det er det samme vi tenker på,da.

Da må vi selvsagt møtes!

Det er en cracker barrell der (eller hvordan det staves)..

Skrevet

Elsker Cracker Barrel=) Bestiller alltid frokost, selv om det er middags tid=)

(Sunrise sampler er min favoritt)

Skrevet

Ja,da er det klart vi må treffes da =)

Jeg kjøper alltid kyllingfilèt der, med mashed potatoes og andre gode side dishes.

Har ikke vært der mange gangene, men synes det er utrolig koselig der.

Uff,nå har vi det litt gående her mht hvor B skal sove.

Han var så sikker i dag på at 2.etg var helt ok plass å sove,men nå har han ombestemt seg...Og søsteren på 15 vil ikke dele rom ei natt til med han, så her ble det festlig!

Mor må til med fredsplan nummer 3964!

=)

Skrevet

Hi hi, er det ikke typisk naar man kommer inn i nytt hus med litt kluss. Eldstemann her har sitt eget rom, og naa er alle lekene hans der inne istedetfor rundt hele huset. Jeg faar hoere "mamma I'm so lonely in here"

Stakkars, saa jeg maa loepe fra A sitt rom og inn til hans og leke med begge. For leke sammen er noe med lillesoester er ikke populaert for tiden. A tar de grommeste lekene og sikler over dem. Panikk for en fem aaring=)

Lykke til med fredsmekling. Da satser vi paa dib treff om ikke saa lenge.

Skrevet

Det gikk bra =)

Han skal sove i "the den" i natt, og jeg har lovet å ikke legge meg før han har sovnet.

Når vi bare kommer oss i orden så tror jeg han trives på rommet sitt bedre. Men det skal males først,og så skal han få finere gardiner.

Køyesenga skal opp i morgen,for de har ligget på reisesenger til nå.

Uten at jenta mi vet om det, så skal vi i all hemmelighet hente kjæresten hennes i morgen på flyplassen!

Han skal stasjoneres i SC, iallefall ha basic training der, og han tenkte det kunne gå an å overraske kjæresten sin med et besøk før han drar.

Han er en Semper Fi ;o)

Vi har terget gubben med at kattungen skal hete Semper! hehe

(tenker mannen din skjønner at det er det verste vi kan kalle katten...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...