Libido- Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Vel, sove litt først, så drar vi =) Det blir full pakke på lillehammer; Hunderfossen, lilleputthammer, barnasgård, lekeland og vegmuseet. Og litt shopping på mor =) Dagbladet lovet at nå kommer tropen! Passer meg utmerket, siden jeg har 3 uker fri! Kos dere, det skal vi! =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Gooood tur snuppa! Håper du fikk dvd-spilleren til å funke. ;o)
dumme mamma Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 hei libido, kanskje vi snakkes. Jobber på Hunderfossen jeg...(hotellet) God tur!
Gjest Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Så koselig det høres ut. Kos dere masse og god tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå