Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Jeg er ikke her så ofte, så det kan godt hende jeg tar helt feil nå. Men er det sånn at kjerringa har gnålt i årevis over hvor fælt det er at de ikke kan flytte til NC der svigermora bor pga diverse forhold? Og når hun endelig kommer seg av gårde med mann og unger så er det første hun gjør å tvinge svigermora på aldershjem? Snedig måte å skaffe seg hus på må jeg si.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Send hun en pm da enn å feige ut her anonym med detaljer som mulig ikke er sanne...........
Babyfacepsycho Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Hvis Northernlights "sender svigermor på aldershjem" så er det hvertfall ikke uten god grunn. Siden du er så innsatt i hva hun gjør og ikke gjør så synes jeg i grunn at du burde ha fått med deg at hun er verldens koseligste dame, som ikke vil noen noe vondt. Hun har et hjerte av gull (i mine øyne) =)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 I mine øyne er hun en høyst vanlig dame. En dame som er litt moralistisk.
Babyfacepsycho Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Ja hun er en helt vanlig dame. Men selv vanlige damer kan ha et hjerte av gull. =)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Hvis vi må "tvinge" svigermor på aldershjem,så er det ikke fordi vi hater henne,men fordi vi vil hun skal ha skikkelig hjelp. Ting har gått fort nedover med henne,og noen ganger er faktisk aldershjem den beste løsningen for eldre mennesker. Svigerforeldrene som bor i vårt hus,ikke omvendt (det hadde du visst,om du hadde fulgt med så godt som du sier du har gjort) De mistet huset sitt i tvangsauksjon, og hadde ikke hatt et sted å bo om sønnen deres ikke hadde hjulpet dem (mannen min,altså) Jeg har ikke "gnælt" om å flytte for å være her pga svigermor. Andre årsaker til at vi ville hit ned, og nå er vi her,takk og pris for det. Jeg er glad jeg er her,jeg =) På tross av at insektene bare blir større dess lengre sør man kommer, og varmen og luftfuktigheten er høy. Svigermor ligger og sover akkurat nå,og jeg håper virkelig vi kan hjelpe svigerfar med dette her, før han får enda et hjerteinfarkt. Vi prøver å møtes på halvveien, men det er ikke greit når man blir gammel,som sagt. Hun vet ikke sitt eget beste, og da må sønnen hennes gjøre det for henne. Enten det blir det man kaller assisted living eller hjemmehjelp noen dager i uka, så håper vi det blir et liv svigermor og svigerfar kommer til å trives med. Vi kaster dem ikke ut av huset. Var det virkelig det du trodde foregikk? Send meg MSN adressen din, skal jeg prate med deg der om situasjonen, så forstår du kanskje litt mere. NL
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 NL: Mine foreldre har min bestemor i huset. (eller dvs hun har en egen leilighet nede, som hun selv har bygd på under vårt hus.) Dvs pappas mamma. Hun er 81 år. Begynnende dement. Glemmer å ta tabletter, går i butikken 2-4ganger per dag og kjøper AKKURAT det samme, (hun har 10agurker, 20 forskjellige oster av alle typer, masse syltetøy+++), spiser usunt og hun har diabetes, glemmer av hvilken dag det er, dato, bursdager+++ Tuller med penger... Masse, masse, masse.... Mamma har vært hennes vaskehjelp i flere måneder, men i mars besvimte hun. Helsa hennes er veldig dårlig, og det hjelper ikke stort at hun er den eneste i søskenflokken på 5 som bor der hennes mor bor, altså en halvtime unna. Da må mamma kjøre en-to ganger i uka for at mammas mor skal komme på butikken. Mamma klarte ikke mer for to uker siden og måtte rett og slett si ifra det å vaske hos bestemor som under oss. Pappan min sliter med blodtrykk, dårlig hjerte, svimmelhetsanfall++ (det kommer av løsemidler fra jobben, og at han i 30år har jobbet 48-74timer i strekk, sovet kanskje i 2-3timer (MAKS) om natten. Et slitsomt liv i og med at han var den eneste som var trykkerileder og kunne dette på jobben. Ingen av de andre kunne det pappa kunne. Det siste halve året fikk pappan min avløsning to timer i uka, av en som jobbet der, to timer i uka. Men det hjalp ikke stort. Bestemoren min er ei ganske slu og manipulerende dame. Hun tvinner pappa rundt lillefingeren. F.eks om pappa er i Namsos og slapper av i campingvognen, ringer hun og gråter fordi han er borte. Selv om huset er fullt av meg, Daniel, mamman min og broren min. Pappa har fått avløsning ifh til tabletter, og det å sortere de. Mamma fikk avløsning av vaskinga fra hjemmesykepleien. Mere har de ikke. ............... Poenget mitt er: Jeg skjønner MEGET godt hva du gjør og ikke minst mannen din gjør. Det er slitsomt å ha en mor/far hjemme. Men, man gjør det man gjør for det beste for den parten som sliter og ikke minst for å avløse seg litt. Jeg mener at bestemoren min skulle blitt fratatt lappen. Jeg tør ikke å sitte på med henne, så hvorfor skal hun ha lappen? Helt sykt. Det som skjer da, er at hun forfaller ganske mye mer enn hva hun har gjort. (kan nevne at hun har brekt bekkenbeinet sitt, og sliter med det...) Det pappa er redd for er å få mer ansvar for bestemor. Han takler ikke mere. Han er så sliten...!! Pappa er 56 og mamma er 51år. Det sier litt om situasjonen hjemme. Jeg vil ikke at bestemoren min skal dø eller forfalle mer, men jeg vil heller ikke miste mamman og pappan min. Hva er da best? Jeg mener at å få henne inn på hjem vil være det beste. Vi bor 3min unna hjemmet med bil. 15min å kjøre. Å besøke henne noen ganger i uka er ikke noe problem i og me at vi bor så nærme ++.. Bestefaren min (som døde i april, dette var min mors far..) var der og jeg besøkte han ofte. Det samme vil jeg gjøre for min bestemor. Jeg vil bare si til deg: Ikke la alt gå for langt så dere ikke tør å gjøre noe. Mine foreldre sliter masse. Håper ikke dere må gjøre det, da jeg vet at din har noen problemer, og dere har jo også endel barn å ta vare på! Og dere selv..!!! Lykke til, vet litt om hva det vil si å ha eldre i hus. Siden bestemoren min har bodd hos oss i snart 10år. Klem
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 må inrømme at jeg er lei hele flyttinga hennes og synes tråden hun la ut om mannen sin og evt selvmord var hårreisende........... hun kan ikke være helt god selv. er nok ikke bare eksen hennes nei.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Herregud.....hva er det som får deg til å prate slik da anonym? Ikke les innleggene hennes da om du virkelig er så jævla irritert.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Stakkars hjelpsomme "Annie" har sikkert båret rundt på en virtuell sofa helt siden flyttingen ble nevnt første gang.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 jeg må også innrømme jeg er lei hele greiene rundt den dama.. det er liksom så syndt på henne hvis det er noe. alle har liksom respekt for henne og sånn. hvorfor? hva er det som gjør hun mere spesiell enn andre her inne.. mange her som ikke får svar på sine tråder. men med en gang hun legger ut en tråd så får hun masse respons med en gang uansett hva hun spør etter. blæææ. æsj skjønner ikke hvorfor hun er så spesiell.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Det er hvertfall ingen som respektere slike idiotisker kvinnfolk (slike som HI) som spyr ut kommentarer uten å tenke først....
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 er det liksom ikke helt sykt å si at eksen har tatt livet av seg, så går det noen timer så er han i godt behold. er man helt god da....og nei, har nok ikke fulgt med så mye for er ikke her hver dag som dere. (lite å finne på skjønner jeg.) men hver gang jeg er her inne er det noe om eks og flytting. jo, jeg er lei. men irritert har jeg ikke sagt at jeg er....
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #14 Skrevet 5. august 2007 Da skulle dere visst hvem HI er... Alle har sine svarte sider, og de kommer ut på kranglesiden.
Northernlights Skrevet 5. august 2007 #15 Skrevet 5. august 2007 anonym 08:14: det var ikke mannen min. Det var eksen min,og far til 9åringen min. Og jeg la ut innlegget på dib fordi jeg var veldig redd for han, og bryr meg faktisk om folk som er så langt nede at de vurderer å ta livet sitt. Det var politiet som ringte meg forrige søndag,og sa at de trodde han hadde begått selvmord (we have reason to believe), og jeg ble dypt urolig. Det var hans egen mor som hadde gått til politiet. Men jeg er kanskje den eneste dibber som ikke har lov til å legge ut mer personlige innlegg? Jeg har skrevet mitt siste innlegg av privat karakter her inne. Og takker for meg.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #16 Skrevet 5. august 2007 Nå synes jeg det går litt over stövleskaftene her inne ! En del av de som bruker DIB forumet er kanskje hjemmevärende og har tid på dagtid til å sitte her å ta en "prat" for Northern har dette forumet värt "å ta en prat med norske damer" - Hun sitter over dammen og iblandt trenger hun som oss noen å prate med. Däven sitter selv her og klager over ting for jeg vil få ut litt "steam" Ikke angrip damen - om hun flytter og er lei og sliten ellre hva det er så IKKE les innleggene da !! En annen her klager over at hun får respons på sine innlegg og mange ikke får svar............ Nå er det slik at Northern ofte har svart meg så når jeg ser innlegg fra henne gjengjelder jeg ved å svare hennes om jeg har noe fornuftig å si !! "Grow up allready!"
Monajenten Skrevet 5. august 2007 #17 Skrevet 5. august 2007 Fy faen for en gjeng med idioter! Har dere så lite å ta dere til i livene deres at dere må rakke ned på, og stille spørsmålstegn ved ukjente personers innlegg? Skjerp dere!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #18 Skrevet 5. august 2007 Typisk anonyme som irriterer seg over andres innlegg, den egentlige grunnen er vel sjalusi............... "tråkk på andre og du hever deg sel logikken"..........not
livetimammasmage Skrevet 5. august 2007 #19 Skrevet 5. august 2007 Anonym skrev:jeg må også innrømme jeg er lei hele greiene rundt den dama.. det er liksom så syndt på henne hvis det er noe. alle har liksom respekt for henne og sånn. hvorfor? hva er det som gjør hun mere spesiell enn andre her inne.. mange her som ikke får svar på sine tråder. men med en gang hun legger ut en tråd så får hun masse respons med en gang uansett hva hun spør etter. blæææ. æsj skjønner ikke hvorfor hun er så spesiell.))) Jg svarer: Å herreguuuuuuud, se hvem som er sjalu her da, hehehe, dakar lita(yeah right), hadde du bidratt like mye som NL og vært som hun har vært her inne så hadde du også fått like mye respekt. En ting du må ha gått glipp av tror jeg, for å få respekt må man gi respekt, men det eier ikke du ser jeg. Skal jeg si deg hvorfor hun er spesiell? Hun er alt det du absolutt IKKE er! Hun er sterk, hun er ærlig, tør å være seg selv og skriver ikke under anonym. Rart det der, folk her inne som skriver negativt signerer nesten alltid anonymt, gjeng med pingler spør du meg, åsså så fort de skal skrive noe positivt så kommer nickene opp, helt sykt. Og når det går så langt at folk faktisk blir personlig såret så er det helt sykt hvor frekke og uhøflige folk kan være, og for ikke å prate om egoistiske! Men uansett hvor mange ganger vi skriver dette, kommer det ALLTID til å være de idiotene som skriver frekt for å såre andre med vilje pågrunn av at de rett og slett bare er sjalu på vedkommende. Eneste måten å slutte med dette er å fjerne muligheten for å være anonym, man skulle laget en liste man kunne skrevet under på og sendt inn til administrasjon. Så lenge man kan være anonym, vil mobbingen fortsette
Stor_smil Skrevet 5. august 2007 #20 Skrevet 5. august 2007 Den anonyme som er enig med HI er den samme. sånn er det bare. Jeg har skrevet det før, og skriver det igjen.. det er så greit for de idiotene som velger å henge ut folk her inne på krangle, fordi de kan skrive ett innlegg - utgi seg for å være en annen - og gi støtte til seg selv - PATETISK!!!! Du sier du er lei av henne.. men GJETT HVA: Vi er drittlei av deg... skaff deg ett liv, anonyme HI!!!!!! Og til NL: Vi er alle kjempetriste for at du "forlater" oss..
Happy Ignorant Skrevet 5. august 2007 #21 Skrevet 5. august 2007 Synd at anonyme jævler får forsøple sidene her med baksnakkingsinnlegga sine! Det er så greit å slenge anonymt med leppa og slippe å stå til rette for det på noen måte, mens alle som bruker nick legger hodet på hoggestabben...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #22 Skrevet 5. august 2007 hvis du vil forlate her inne fordi noen synes du har skrevet noe teit og maser fælt om denne flyttinga di så vær så god. du er sikkert ei kjekk jente, men du kan ikke legge ut inlegg om mulig selvmord.......det er jo helt over alle støvleskaft. du bryr deg, men hva hjelper det å skrive slikt. sykt synes jeg. kunne du ikke avventet litt da? lykke til med tilværelsen der borte..........
Sentralstøvsugeren Skrevet 5. august 2007 #23 Skrevet 5. august 2007 Kjære alle anonyme; GET A LIFE!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå