Babyfacepsycho Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Selv sitter jeg og venter på at sambo skal bli ferdig med og spille poker. Har sett på film, og kjeder meg. Skal snart lete frem veien til sengen og håpe på at vesla ikke våkner i natt igjen. =)
* 5 om dagen * Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 skal lissom legge meg, men blir litt hefta her...av litt musikk..hehe... men er straks senga, kjenner jeg...mannen sover....
grå :) Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 venter på at gubben skal hjelpe meg med noe på mailen. holder på å forbereder navnebytte og vil samle mailene mine til en konto. skjønte ikke helt oppsettet selv...
Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Jeg bare sitter her å utsetter å måtte rydde.......=(
Julie Angelica:) Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Jeg finner ikke "av" knappen på dataen min:\ Skal klage på pc'n, for det må jo være en feil:) Sånn er det som oftest hver helg. Da er den knappen borte. Skal høre med Elkjøp på mandag om dem kan finne den:-)
Twig Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Hatt besøk av mammaen min i hele kveld så utroooolig deilig å kunne snakke med mamma, om alt! fått letta på så mye som jeg har stengt på siden barndommen.. rene befrielsen
Babyfacepsycho Skrevet 4. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2007 Hadde besøk av mor igår jeg. =) Det var koselig det også.
Babyfacepsycho Skrevet 4. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2007 Ja. Synd bare hun bor så langt bort. =/ Men får jo bil snart, og da blir det ikke like ille. =) For 2 timer bil tur er jo ikke såååå ille. Gleder meg til verldens snilleste bror sier at jeg kan hente bilen! :-D
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 Telma våkna og sutra, og det viste seg at hun hadde fått feber igjen, så da blir det legevakta imorra. Har ikke vært på nett idag, så tenkte jeg skulle oppdatere meg litt før jeg la meg igjen.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Er på nattevakt og her er det roooooolig....... 5 timer igjen.....
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 Ikke noen andre symptomer enn feber, men den går ikke vekk, og jeg tenker selvsagt det værste, nemlig infeksjon i kneet hennes. Så blir godt å få målt crp, selv om blodprøvetaking ikke er noe stas!:-/
Babyfacepsycho Skrevet 5. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. august 2007 Stakkars liten. =/ God bedring til henne da! Håper det går bra på legevakten imorgen. =)
mammaen til G & A Skrevet 5. august 2007 #15 Skrevet 5. august 2007 Ikke saa seint her enda, saa her ser vi paa Shark weekend paa Discovery Channel, og slapper av.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. august 2007 #17 Skrevet 5. august 2007 Jeg kan i alle fall meddele at Telma sover søtt, men jeg derimot fikk ikke sove igjen som vanlig!:-/
Mammasin Skrevet 5. august 2007 #18 Skrevet 5. august 2007 Må jo være noe totalt galt med meg..hun sover for tiden hele natten men nå er det jeg som våkner....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå