☆Lille my* Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Har ikke telling på hvor magne ganger vi har vært innom sykehuset pga smerter i magen! De undersøker grundig men finner jo heldigvis ikke noe galt! For en ukes tid siden vokna jeg på natta med voldsomme smerter i magen! dro for å undersøke det noen dager etter da det bare fortsatte! ikke noe galt å se. Men nå blir det bare verre, mensmurringene er helt ekstreme til tider! Forplanter seg utover korsryggen og nedover bena! så kommer sterke kynnere i tilegg! Skal det vikelig være så vondt uten at det er noe galt? Er jo bare 32 uker på vei. I går begynte også kvalme og svimmelhet! Sånn merkelig svimmel! som ikke gir seg når man setter eller legger seg! Går helt i svime og svetter og brekker meg:( *sutre sutre*
maybebaby :) Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Hehe...stakkars...hørtes ille ut...er selv i uke 31 og kjenner det godt til tider jeg og...er visstnok bare vanlig...ting strekker og tøyer seg...pluss at kanskje du kjenner et snev av bekkenløsning??...mulig lillegutt har snudd seg slik at d presser mere?...hos meg blir jeg utrolig øm av spark og slikt i tillegg...vi blir jo større og større og tyngre og tyngre... håper det gir seg klitt etter hvert for deg..sikkert ingenting galt...det siest at skulle det være virkelig ille og galt fatt så kjenner en det selv..innerst inne... ta tiden til hjelp å slapp av...gjør ting som gjør deg glad uten at du tar for hardt i med noe...kynnere synes jeg også er tunge greier..kjennes jo nesten så di 10 kiloene jeg har lagt på meg driver å drar meg ned i fronten..ubehagelig men ikke foooor vondt... tvitvi..tenker på deg...
☆Lille my* Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 Takk for koselig svar:) Har bekkenløsning, og han har lagt seg med hodet ned nå=) Så kanskje det er derfor som du sier:) Har bare lagt på meg 4 kg jeg da:/ Så bærer liksom ikke så tungt føler jeg! Men kynnerne er tunge ja!! sykt . Lykke til videre da:) får ganske tett vi morro!
maybebaby :) Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Heldig med vekta da!! hehe..men du kjenner nok at det drar både her og der for det ja...lykke til videre!!! natta!!
maybebaby :) Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Vent litt..hodet ned...hvor sparker han mest da?? usikker på hvordan min ligger her..
Gjest Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 det er ikke masrier da...som noen prater om her...livmormunnen som blir moden....kanskje den kommer før tiden...?
☆Lille my* Skrevet 4. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2007 Sparker mest i ribbeina, presser seg oppover slik at det er tungt og puste av og til. Men kjenner spark nede på siden også, så mulig han snurrer rundt litt (har jo sikkert ikke festa seg ennå) Kan jo være armene jeg kjenner lengre nede også da:)
☆Lille my* Skrevet 4. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2007 Oy! Livmomunnen var ikke påvirket da jeg var på kontroll sist ihvertfall (ca 1 uke siden) Men kan jo skje mye på en uke. Er vel skummelt om han kommer nå??
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 får dere også skikkelig vondt når ungen rører på seg helt enderst i magen ? sånn helt nederst ved skambeinet og litt ut mot sidene... jeg ligger selv og vrir meg i smerte, og klarer virkelig ikke å sitte oppreist i det hele tatt! smertene er så vanskelig å forklare, men det kjennes ut som støt, og sviing og etsing, akkurat som han treffer på noen nerver, hele tiden! får ikke puste når det står på som verst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå