Gå til innhold

Blir dere påvirket av det som blir sagt her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler du deg som en dårlig mor fordi du ikke gjør som andre?

Hvis noen sier du velger et stygt navn til ungen, velger du no annet?

Bare lurer på om dere tar det seriøst det som sies her, eller om dere stoler på egne instinkt og følelser?

Tror nemlig at dib (og nett generelt) kan være "skadelig" noenganger.. Spes for de som ikke stoler helt på segselv.. Man får jo hundre forskjellige svar her liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var noen her om dagen som sa at man spør andre om råd, og så gjør man som man selv vil etterpå. Tror kanskje det er sånn her inne. Man må i alle fall ta enkelte ting med en klype salt.

Skrevet

Påvirket? Joa. Det hender jeg mister troen på menneskeheten generelt og foreldrestanden spesielt. Med hederlige unntak, selvsagt.

Om jeg tar påstander seriøst her kommer an på hvem som fremsetter den.

Skrevet

Er anonym..ingen vet hvem jeg er..så jeg sier det jeg mener og gjør det jeg vil.. Men det er moro å lufte meninger og synspunkt.. og muligens få litt støtte og medhold i noen ting.. Liker ingen "mitt navn" så velger jeg det likevel..

Skrevet

Mannen min sperret slik at jeg ikke kom inn på dib en periode..(fødselsdepresjon).. han mente jeg ble verre av å være her inne..

Ang navn gir jeg blaffen i hva folk synes,,navnet vesla har betyr mye for oss og er det vakreste som er synes jeg..

Men ellers kan jeg føle meg som ei dårlig mor .. kanskje litt for ofte..

(regner med jeg var inspirasjon te tråden) :)

Skrevet

Eg føler meg ikkje som ei dårlig mor om eg gjer det som eg meiner er riktig sjølv om andre er uenige. Derimot så tar eg gjerne imot råd. Navnevalget vil alltid nåken være uenig med uansett.

Skrevet

-<<-

Regner selvsagt med du tar påstander fra meg seriøst;)

Skrevet

Tar ikke allt på så stort alvor nei. Men man blir jo på ulike måter litt påvirket av ting for det om.

Men nei jeg tror ikke jeg er en dårlig mor selv om jeg gjør noe annerledes enn "alle" andre.

Jeg stoler fult og holdent på mine egne og min samboers instinkter og følelser.

Men jeg er enig med deg at jeg tror noen ganger kan dib/nett være skadelig. Spesiellt med tanke på hvor lite noen tenker før dem skriver svar på innlegg her. (og andre steder på nett)

Skrevet

er nok av den typen at jeg ber om råd, leser rådene og så velger den veien jeg føler riktig for oss. er vel kommet såpass langt at jeg ikke blir helt nedstemt om noen skal skjelle meg ut og tåler at folk sier meg imot.

prøver derimot å gi konstruktive svar og ikke henge ut noen. forsøker også å ordlegge meg litt mindre krasst selv om jeg kan være totalt uenig i det som blir sagt.

Skrevet

Jeg stoler på meg selv! Og gjør det jeg føler er riktig! Det er greit og spørre her av og til og kanskje få noen ideer til barneoppdragelse, div saker og ting! Man får som regel en del svar og man velger jo hva man vil høre på:)

Men tror det at man lett kan bli påvirket av div ting her inne... Men jeg har ikke blitt det...

det eneste jeg blir påvirket av er sånn nettsider som blir lagt ut her (shoppingsider) har brukt en del penger pga dib ja!!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...