Gå til innhold

April- og mai-mammane (samme som på bim)


Fia74

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Er den noen av dere som er i byen nå når det går mot slutten av sommeren? Hadde vært gøy å finne på noe snart. Hva med å gå en tur og evt spise lunch (gjerne utendørs om været blir bra) en dag i neste uke? Hva med onsdag kl 12?

 

hilsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært veldig gøy, men jeg kan ikke før i september. Eldstemann begynner ikke i barnehagen før 29., og huset vårt er under ombygging. Så jeg har like godt rømt på landstedet og blitt heltidsmamma :)

Men etter 29. august så kommer jeg gjerne på treff igjen.

 

Gry

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som de andre også fortsatt ferierer...Vi får forsøke igjen litt senere. Kos deg videre med barna i ferien.

Snakkes

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Lenge sidan sist no. Gler meg til å sjå alle saman igjen :) Eg er opptatt i heile neste veke, men blir gjerne med veka etter der, altså frå den 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jeg gjerne med på. Kanskje flere er tilbake fra ferie da. Gleder meg til å se babyen din:-)

Snakkes snart!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er tilbake fra ferie nå, og møter gjerne på treff denne eller neste uke. I september blir jeg mye opptatt. Gleder meg til å se dere igjen alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

 

Har vært utenbys hele sommeren siden pappaen har hatt pappaperm og ferie, men er tilbake i byen på mandag (20. august).

Er gjerne med på treff tirsdag 21. 08 ;o) Hvor i så fall?

Blir kjekt å se dere alle igjen og de små gull ungene våre ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...