Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Hun er 6 mnd og tar ikke flaske, men vil ha pupp om natta. Vil nattavvenne nå, siden hun spiser masse grøt på dagtid. Har et ekstra rom men det er ikke så mørkt der, tenkte derfor at jeg legger meg der mens jenta og pappa er inne på soverommet vårt? Så er hvertfall ikke jeg der..... Hva tror dere om det? Har prøvd noen netter med hysterisk skrik, hun lar seg ikke roe av smokk eller berøring eller noe av det hun vanligvis reagerer positivt på. Blir helt gal. Må skrike seg helt ut og i søvn.. Grusomt.. Hun våknet nå halv 12, pleier aldri det, og har holdt det gående i 45 min. Det virker som det er blitt stille nå faktisk, pappan har vært der inne. Jeg legger meg på det andre rommet, er det lurt tro? Så slipper pappa å stå helt opp og gå når han må trå til og roe..... Erfaringer?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Jeg hadde hatt babyen i samme rom som pappan, men nå har jeg ingen erfaringer med det her da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå