Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Må nå innrømme at det er hæææærlig å daffe rundt i jogge bukse fra tid til annen da...
Gjest Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Du deler visst mening med svært mange av rusmisbrukerne her i byen. Kjører du joggebukse/armyboots-kombinasjonen, du også?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Tror nok du gjør det siden du har så godt kjennskap til det... jeg aner ikke hva rusmisbrukerene gjør eller har på seg.. holder meg unna slikt jeg i motsetning til deg.. HI
Sjefsmegga Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Jepp..jeg daffer rundt i joggebukser nesten hver dag.. Sånn sett er det en god ting å gå hjemme med unger :-DDD
Gjest Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Oisann, der traff jeg visst spikeren midt i planeten! Blir stadig imponert over min egen klarsynthet
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Hvis det er det du vil kalle det så.. Egentlig så traff du ingenting med det tåkete "klarsyntheten" din.. Men det er forståelig det at en kan bli noe sløv og få hjernen noe redusert av å være knyttet til rus da... såpass har jeg fått med meg.. men dems klesstil som du beskrev i stad vet tydeligvis du best om... prøver å ikke menge meg med slike..
Gjest Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 "Dems" er et ord som er mye brukt i slike kretser, samt overdrevet bruk av punktum. Vi som ikke er rusmisbrukere sier "deres" og nøyer oss med ett punktum etter hver setning.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Igjen der kommer du med mer enn nok info om hvordan ting fungerer der.. så jeg må nesten tro du er en av de siden du er så full av opplysninger fra den fronten.. Og siden du og er så ivrig på rette "skrivefeil" er det sikkert du som også florerer her inne som Gramatikkpolitiet..... Uansett.. du har tapt slaget.. og krigen... ro deg ned før neste skudd Friden..
nickoline og supermann Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 jeg gjør ofte det. bruker også ofte joggebukse på jobben. jobber i hjemmetjenesten på natt, og vi har ikke arbeidstøy. synes det er et behaglig plagg, og blir mye hyggeligere å ta på seg ordentlig tøy når man skal ut.....
Gjest Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Hehe, kaller du dette krig? Lille venn, du trenger en enorm dose realitetsorientering! Se til å dra av deg den skitne, gamle joggebuksa, ta på deg noen anstendige klær og kom deg litt utenfor husets fire vegger, det vil gjøre deg godt
IBO<3 Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 joggebukser på jobben? har ikke arbeidstøy, greit.. Men hva med å kle seg litt pener pga av normal "folkeskikk", du er tross alt på jobb!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Tror heller du har godt av frisk luft for å gi den bleke-rus avhengige filla av det du kaller hud litt farge..
Gjest Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 Bleke-rus??? Vet ikke hva det er du inntar, men det der høres slettes ikke bra ut! Syns du virker mer grinete enn vanlig i dag, er det abstinensene som herjer eller er joggebuksa blitt for trang?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #14 Skrevet 5. august 2007 Snakk for deg selv friden.. jeg har vært på jobb og er så absolutt avholdsmenneske... så jeg tror heller er du som driver å skriver innlegg til deg selv her jeg når du snakker om rus-folka og dems bekledning, tale og væremåte.... Kanskje du burde få deg en jobb slik at du lærer hvordan du skal omgås folk.... selv om DU kun henger med rus-folk, betyr det ikke at ALLE ER og henger med rus folk,,,, Noen av oss holder oss for god til slikt..
Gjest Skrevet 5. august 2007 #15 Skrevet 5. august 2007 Slutt med den evinnelige lyvingen din. Samfunnstjeneste teller ikke som jobb, så ikke skryt på deg at du er en aktiv deltaker i arbeidslivet. Tror terapeuten din ville ledd på seg hjertestans dersom han hadde hørt din beskrivelse av deg selv som avholdsmenneske, så syns du skal bruke slike patetiske uttalelser med forsiktighet. Den overdrevne punktumbruken din er vel mest sansynlig et resultat av skjelvingene abstinensene fører med seg. Normale mennesker sliter ikke med slikt, vet du
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #16 Skrevet 5. august 2007 Lyving?? Hah... Synes synd på deg patetiske lille krek... jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.. Går du til behandling for din tendens som lystløgner? Har du en vanskelig hverdag siden du til stadighet åler deg inn på dib og så stakkarslig prøver å virke superior på innleggene?? at du må heve deg over andre og bruker din sørgelige formuleringsevne noe du tror får andre til å tro at du er noe annet ei sørgelig rus-hore med en tendens til å spre beina for den første og beste som melder seg?? Og til din ære så sier jeg........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Gjest Skrevet 5. august 2007 #18 Skrevet 5. august 2007 Abstinensene har tatt helt overhånd, ser jeg. Eller kanskje den motbydelige eddikeimen som oser av deg er et resultat av at den hullete trestripers adidasbuksen ligger i konstant press mot de fotballstore hemoroidene dine. Jeg prøver da ikke å virke superior, en trenger da absolutt ikke å anstrenge seg for å overgå anonyme som ikke evner annet enn snurpfitteri og annenrangs slarv. For å være ærlig begynner du å kjede meg kraftig. Du får forsøke å harke fram et bedre svar neste gang, men skjønner at det kan være vanskelig for et individ som deg som er et resultat av altfor hjertelig søskenkjærlighet. Men du får gjøre et forsøk, så skal jeg vurdere om jeg gidder å bruke tid på å respondere
Gjest Skrevet 5. august 2007 #19 Skrevet 5. august 2007 Joda daffer rundt i "turndrakta" av og til,men føler meg "formløs" i de buksene, så blir ikke så ofte...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #20 Skrevet 5. august 2007 Å... huffameien.. hun drar fram "snurp", innavl og hemroider... tar virkelig skyts du nå.. Sitter vel i lenestolen din i din altfor vante kjedsomhet og humrer for deg selv mens dobbelthaken som er tilgriset av et eller annet du spiste i forrige uke disser i takt med vomma di som har fremkalt brekninger hos fler enn 1 som har prøvd å pløye over deg i desperat kåthet da du var den første som gav dem tilgang..
nickoline og supermann Skrevet 5. august 2007 #21 Skrevet 5. august 2007 for bare noen uker siden havnet jeg oppi et ganske ufint dødsfall......... mine private klær ble full av gørr. de gikk rett i søpla.....forbeholder meg retten til å kle meg som jeg vil uten at du skal belære meg om folkeskikk. hvor står det at det er dårlig folkeskikk å gå i joggebukser?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #22 Skrevet 5. august 2007 øø, "jeg jobber på en uteplass, der vi servere en del drinker! kler meg i joggebukser sån at om jeg skulle søle på meg så er det bare å kaste joggebuksa! med det kan jeg ikke om jeg bruker en dongeribukse!!!" PANG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå