Gå til innhold

Mannfolk i joggebukse (spes standard adidas) = sextørke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer bare ikke å tenne på mannfolk i joggebukser, og hadde nok blitt lang i maska om gubben hadde kjøpt seg en joggebukse. Er absolutt ikke noen snobb eller jåledame, men har bare helt aversjon mot kjærester i joggebukse.

Hva tenker dere damer? Går deres menn i joggebukser?

Så i et annet innlegg at det tydeligvis er bedre at barna går i adidas, nike eller puma bukser, men selv ser jeg på standard adidas bukser (m striper) som superharry.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JOGGEBUKSE ER STYGT PÅ ALLE!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nei, han gjør ikke det, og det syns jeg er ok. Hadde blitt ganske overraska om han begynte med det og.

Skrevet

mannen min bruker slike nike/sports bukser å sånn hjemme på kvelden..men ikke sånne rare "tøy"joggebusker...ville iallefall ikke sett fint ut ute;p

Skrevet

Selvsagt er det veldig komfortabelt, og det er akseptabelt dersom man er hjemme, trener eller er høygravid/nettopp født;-)

Ellers ingen unnskyldning.

Skrevet

Samboeren min bruker bare joggebukser hjemme. Jeg bruker også mye joggebukser. Men vi pleier å ha på oss litt penere bukser når vi skal utafor døra. Jeg syns ikke joggebukser er harry akuratt.. Kommer ann på åssen modell da....

Skrevet

Joggebukse er sexy og gjør godsakene lett tilgjengelig:-p

Skrevet

de viser mer enn de skjuler, om dere forstår. Jææk...

Nesten like bra som de som drar dongeribuksa langt oppi rævsprekken ;-)

Skrevet

sambo tar ofte på seg joggebukse etter kveldsdusjen.BARE joggebukse.....mmmmmm...... og bar overkropp :-)

Skrevet

Nå snakker jeg for meg selv, asså, men her er godsakene ALLTID lett tilgjengelig, joggebukse eller ei... *knis*

"Jaaaa, kjærring, no hi æ tatt på mæ joggeboksan, så no e det sjølbetjening* :P :P

Skrevet

Hvis jeg skal kle av en mann (når det er hanky-panky inne i bildet) bør han ha på seg alt annet enn en joggebukse iallefall.

BLÆH!

Skrevet

Jeg tenner så lett på kjæresten min at jeg gir i grunnen blanke f*** i hva han har på seg!

Kunne hatt klovnedrakt for den saks skyld;)

Skrevet

Kommer an på joggebuksa.. pirkete på det, er jeg ikke.

Skrevet

Klovnedrakt, he-he :-0 morsomt.

Selv foretrekker jeg at en mann ser ut som om han bryr seg litt om hvordan fremtoningen hans er.

Ikke et vondt ord om klovner altså, joggebukser derimot.. Oh NO!

Skrevet

Vel...klesstilen til gubben er heller tragisk..han bruker bare joggebukser hjemme...jeg har gitt opp kampen med ham... At han bruker joggebukser er nok ikke grunn no for meg å kvitte meg med fyren ;)

Kan si at vi er et noe "umake" par der...jeg liker å pynte meg litt..hehe

Skrevet

har ikke noe imot at sambo bruker joggebukse, så lenge den ikke er gammel og slitt.. synes han er fin i det jeg:) men han er såpass forfengelig at han skifter bare han skal utafor døra ja :P

Skrevet

Mannen min bruker sjelden joggebukse, men siden han er en jogger, bruker han løpetights en del (ikke hjemme da) Det tok litt tid før jeg synes det var greit han han løp rundt omkring i tights, men har blitt vant med det nå:-)

Skrevet

hihihi, tights = sextørke her i gården :P

Skrevet

Har ikke noe problem med det!

Syntes gutter med joggebukser er fint!

Å stram singlet, så musklene vises enda mer=P

Hell yeah!!=D=D

Skrevet

Akkurat det sitter jeg ikke å tenker over ;o) men gubben bruker kun joggis hjemme, og de han har ser ikke harry ut :o)

Skrevet

Sist mammen min gikk i joggebukse spurte naboen om han var syk... :-). Nei, lite joggebukse her i gården utenom trening da.

Skrevet

Joggebukse sånn som ser ut som en overtrekksbukse er helt ok at han bruker hjemme, det som ikker er ok (og han alltdi gjør) er at han bruker forballsokker over.

Løpetights er skikkelig turnoff og burde vært forbudt både hjemme og på mansfolk som jogger et sted de kan risikere å treffe på folk. Egentlig burde det vært forbudt å selge. Æsj altså! Nå fikk jeg en dårlig start på dagen med påminnelsen om det grusomme klesplagget.

Skrevet

Tja, hender gubben tar på seg joggebukse hjemme ja, er jo behagelig å gå i.

Men han går ikke ut av døra med det da.

Har ikke tenkt på at det er stygt jeg, syns det ser rart ut med folk som subber rundt i joggebukse på kjøpesentre o.l., men dem om det.

På hytta brukker vi joggebukse hele familien, er koseplagg det :)

Skrevet

Sambo går alltid i joggebukse, har ingenting i mot det jeg. Trives best i joggebukse selv også. Vi har kun på oss noe annet når vi går ut(på fest) og av og til på byturer(handleturer). Så kler jeg meg anstendig når jeg skal på jobb. Går aldri i sånn tøy joggebukse da, det er kun lov på skuterturer, under skuterbuksa.(når man kun skal være ute)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...