Proline Skrevet 5. august 2007 #26 Skrevet 5. august 2007 52 dager igjen. Nå synes jeg det begynner å gå fort etter at jeg en stund har syntes det dagene har sneglet seg frem.
Coolbela Skrevet 5. august 2007 #31 Skrevet 5. august 2007 3 dager på overtid, men ting skjer med kroppen min nå.
MissiCippi Skrevet 5. august 2007 #32 Skrevet 5. august 2007 24 dager igjen:-) Føles både mye og lite på en gang....
Brenda med 2 ute Skrevet 5. august 2007 #35 Skrevet 5. august 2007 13 dager..vil at bebien skal komme snart...og ja jeg vet at den kommer når den er klar, men nå har jeg ventet og ventet og vært rimelig flink synes jeg...
stjernegull - fødeklar :) Skrevet 5. august 2007 #41 Skrevet 5. august 2007 21 dager - er visst fødeklar i dag!
Venter og venter... Skrevet 5. august 2007 #42 Skrevet 5. august 2007 1 dag til termin! =) Helt utrolig så fort som tida har gått...! Trodde det skulle være en del verre å gå gravid, men jeg har nok vært av de heldige med lite plager! =) Gleder oss sinnsykt mye til at den lille krabaten skal komme ut og hilse på oss!!!
Nicoline3 Skrevet 5. august 2007 #43 Skrevet 5. august 2007 -1 dag her også, og ingen tegn til action ;-(
oktoberbaby :) Skrevet 5. august 2007 #47 Skrevet 5. august 2007 79 lange dager igjen. tiden går så tregt.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 5. august 2007 #49 Skrevet 5. august 2007 64 dager igjen. Ser frem til 50-tallet. He he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå