Gå til innhold

Sover deres rundt nå?


ozgirl

Anbefalte innlegg

 

Tror jeg må ha verdens snilleste baby. Hun er så flink til å sove! Har begynt med legge rutine nå, sover innen kl 22 og sover til rundt 06-07, får mat og sover igjen til en gang mellom 09-11. Utrolig deilig!

 

Helt rart å ha litt kveld sammen liksom! Blir jo nesten rastløs på kvelden er jo så vant med å dulle med henne! :)

 

Andre som er like heldige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres deilig ut, ja!

 

Min gutt hopper i pysjen i 20-20.30 tia, og sover seinest 21.30 (om han ikke er fryktelig overtrøtt eller har vond mage). Det er helt fantastisk å ha kveldene så "åpne"! :)

 

Han spiser et par ganger i løpet av natten, men vi står sjelden opp før nærmere ti. Ikke verst det heller! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en annen tråd lenger ned her. Og ting forandrer seg!

 

Nå bader vi han ca 19:30 og på med pysj.

Mating kl 20 og kanskje igjen kl 21. Enten mm eller mme.

Sovner kl 21:30! Har skjedd mange dager nå! :D

 

Våkner igjen ca 05 for pupp. Og sover til kl 09 igjen. Da står vi opp for dagen :) Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også bader hver dag. Det finnes jo tilogmed beroligende bedeolje fra natusan. Men vi har ikke den da...

 

Han sovner rundt 21:30 her og. Og våkner mellom kl 04-06 en gang. Og sover til et sted mellom kl08-10. Syns det er helt ålreit jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bader han ca 2030 og gir han mat.. så legger jeg han i sengen sånn rundt 21 og da sover han til 03-05. da spiser han og sover noen timer igjen.. noen ganger gir jeg han bare mat og lar han ligge hos meg og da hender det vi står opp 13... flinke gutten sin:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi føler oss superheldige. Vår lille jente sovner ca kl 2130 og sover helt til kl 0830-0900 om morgenen, uten mating i.l.a. natten. Hun har sovet hele natten siden vi kom hjem fra sykehuset. Vil også nevne at hun nå kun får morsmelkerstatning. Den metter kanskje litt mere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, sover nok ikke helt rundt enda, men er veldig snill og flink til å sove likevel. Sovner mellom kl 20 og 21, får mat mellom kl 4 og 6 en gang, og sover videre. I dag helt til kl 11, men vanligvis våkner vesla mellom 8 og 9 en gang. Litt avhengig av hvor stille storebror klarer å være :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok ganske heldige vi oxo når d gjelder nattesøvnen i hvertfall. Lillegutt legger seg i 21 tiden hver kveld, og sover til mellom 07-09 engang før han vil ha mat, da ammer vi litt, oxo sover vi litt til, til mellom 10-10:30 tiden før vi står opp og får frokost. Veldig deilig. Søsteren hans var like dann, sov natten gjennom hun oxo. Men han er veldig dårlig til å sove på dagtid da. Dessverre, for da kan han fort bli litt trøtt og sutrete. Hadde aldri slike problemer med storesøster, hun sov 3-4 timer i slengen på dagtid oxo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er også veldig heldige :) fra 6 uker sov han hele natten. sover vanligvis fra 21-22 tiden til kl 08. Da er det mat, så sovner han kl 09 og sover til 12 igjen... Merker at vi har mye mer overskudd når vi vet at vi får sove hver natt! Utrolig deilig. Han får også stort sett bare mme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel ser det cirkus omtrent sånn passe slik ut..

Hun sovner rundt 19 pg sover til 22 spiser og sover til 05/06 spiser og sover noen timer til.. er oppe litt og sover et par korte og en lang formiddagslur med mat med jevne mellomrom. Er oppe litt for så å sove et par korte og en lang ettermiddagslur med mat med jevne mellomrom. Så er det kvelden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel ser det cirkus omtrent sånn passe slik ut..

Hun sovner rundt 19 pg sover til 22 spiser og sover til 05/06 spiser og sover noen timer til.. er oppe litt og sover et par korte og en lang formiddagslur med mat med jevne mellomrom. Er oppe litt for så å sove et par korte og en lang ettermiddagslur med mat med jevne mellomrom. Så er det kvelden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille prins er i seng klokken 19 på kvelden og sover gjennom natten til i 06-07 tiden neste dag. Er bare en liten uke siden vi begynte med dette og det er utrulig deilig å ha litt kveld igjen :) Og selvfølgelig deilig å slippe å amme om natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt misunnelig nå...

Varierer litt når vi legger Lille Sky, men hun sover absolutt ikke hele natten. Siste uken har hun begynt med å sove fem timer fra vi legger henne etter kveldsbadet istedenfor bare tre eller fire. Så er det opp og amme og kanskje skifte bleie hvis hun har tisset mye, tilsammen tar det vel en tre kvarter. Så sovner hun i sengen sammen med oss, gjerne helt inntil puppen min. Problemet er at da blir den ene armen min liggende helt på tverke, så jeg sover litt dårlig. Men da blir i alle fall den søvnperioden litt lengre. Legger jeg henne i vuggen sover hun kanskje bare en time eller halvannen. Men etter de to første soveperiodene er hun veldig urolig :( Drømmer mye og kaver verre. Ligger hun i egen seng er det verre enn om hun ligger i vår.

Syns jeg er konstant trøtt for tiden. Men nå er det kveldsamming, får skrive mer seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi begynte og legge bare tidligere og tidligere. nå begynnerf vi stell ca kl 19. og da sover han ca kl 20 og sover til mellom 5 og 7. får litt mat og ny bleie og sover til 9 og da er det morran. Det er sinnsykt deilig å ha kveldene for seg selv og kunne sove hele natten :) Blir bortskjemte av slik småtroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...