Gå til innhold

BIM = Barnehage for gravide..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe. Kjeda meg litt og kikka innom kranglesiden på bim, og jammen meg er det litt av hvert. Jeg håper ikke alle er gravide- for det er jo noen innlegg som er så barnslige og fullt av dritt at det ikke ligner grisen! Er det voksne mennesker som oppfører seg slik, eller er det noen småunger innom her for å ha det litt moro?.. Nå skal ikke jeg skryte på meg å være feilfri altså.. Man kan undres om det ikke er på tide med en liten "oppkjøring" før man kan bli gravid og få barn til denne verden? Moro at vi ikke er like alle sammen da hvertfall, også får jeg meg en liten latter over noen av innleggene:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :o)

Du kan så si...

Det er mye rart på Kranglesiden. Jeg må innrømme at jeg svært sjeldent er innom der i det hele tatt, for mye av det er bare søppel.

Men det står jo tross alt "krangleside", så der kan vel folk spytte ut eder og galle slik de vil...

Vi får ta det med et smil. Bortkastet tid å la seg provosere, eller

bruke tid på å svare...

 

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...