♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Hvordan er formen deres???? Bare "morro" og høre hvordan andre har det som har gått over tiden........jeg er 7 dager over termin nå!
AMK<3 Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 jeg er en dag på overtid jeg... formen er fin den:) litt ubehagelig å gå, men det skal jeg nok overleve;)
Lille Blomst 02.08-07 Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Jeg er 3 dager på overtid. Er sliten og trøtt. Sliter med å sove
LilleTrolle Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Er 5 dager over termin nå, tror jeg snart blir sprø av å bare vente. Sliten, trett, frustrert og engstelig, men blir heldigvis oppmuntrert av babyen som leer på seg med jevne mellomrom.
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 jeg er 4 dager over termin nå, har begynt å telle ned til overtidskontrollen jeg nå.. =) så nå er det "bare" 8 dager igjen.. hehe.. formen er fin, men er lei av at kroppen driver å tuller med meg..
nybebis Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Jeg er 1 dag på ovetid. Jeg gikk 2 uker sist og vet at det er en slitsom tid...Men holder motet oppe og håper det skjer iløpet av de neste dagene )
Nicoline3 Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 1 dag på overtid og veldig sliten og trøtt. Klør over alt og har mye kynnere hele tiden, men ingen rier. Bedre i bekkenet etter hodet festet seg, men langt i fra bra. Skal prøve å vaske badet nå snart og se om det kan sette i gang noe.....men tviler likssom på det. Godt å høre at vi er flere her inne. Å ja glemte jo helt den hersjens halsbrannen som gjør at jeg må drikke gaviscone døgnet rundt....men alt er glemt så fort den lille er ute og henger i puppen :0)
...Misa Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Jeg er 13 (!!) dager på overtid i dag... gjett om jeg er lei Skal på overtidskontroll i morgen, og håper jeg snart kan bli igangsatt. Formen er forøvrig relativt bra, nå er det nesten mest det psykiske som tærer på - all denne ventingen. Men snart, snart... han MÅ jo ut på ett eller annet tidspunkt
Mamma til M07 & M09 Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 10 dager på overtid.. Skal på overtidsvurdering på tirsdag.. Formen er varierende. enkelte dager god form, går på korte turer og rydder litt i huset, andre dager orker eg bare sitte foran pcen.
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 5. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2007 Like slitsomt psykisk som det er fysisk nesten å gå på overtid synes jeg..........blir snart sprø av å vente!!!!!! En mager trøst er at deet ikke er mange dagene igjen til en kan få bli satt i gang da men.....! 8 dager oover tiden i dag....
...Misa Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Lurer veldig på hvorvidt sykehusene vurderer dette med psyken eller ikke...sånn i forhold til igangsetting, tenker jeg på. Det tærer jo på kreftene det også, synes jeg. Noen som vet noe om det? Tvi tvi og vondter og fødestøv til oss alle.. ***************************************************************************
anni654 Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Er 5 dager oevr termin, ikke godt å vente. Blir så bekymret for alt mulig. man lese jo overalt noe annet om hva som kan skje hvis man går for lenge. Vil ha UL for å se om alt er bra, men det får man vel ikke? Skal til fastlegen på tirsdag. Men håper at noe har skjedd fram til da. Lykke til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå