mammatiltulla Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Bor i Trondheim, ganske sentrumsnært(i Blomsterbyen, hvis noen vet). Men likevel overraskende at jeg hører det så godt. Helt sinnsykt til bråk, og ikke sjans i havet om jeg får sove. Si meg, gjelder ikke "etter elleve-reglene" ved konserter? Heldigvis sover ungen som en stein..
Gjest Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 hehe. gjør nok ike det. naboer får vel som regel nabovarsel.. men det er vell ikke no regel på at konserter ikke kan holdes etter 23.. hadde vært litt rart om det var slik..
Diva Muffin Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 I går hadde noen avdankede 80-talls helter konsert 300 meter unna oss, og flere hundre mennesker fant ut at gata vår er kjappeste vei til sentrum.. Det var slitsomt. Det er godt mulig at etter 11-regelen gjelder, men når noen har ferie og kan rangle går de automatisk ut fra at det er slik for alle andre..
mammatiltulla Skrevet 4. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2007 Usj, jaja.. Får vel bare trøste meg med at det bor folk myyye nærmere konserten enn oss:P Men irriterende ja..
flashdancepants Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Så vidt jeg vet er det ganske vanlig med elleve-regelen på utekonserter, sånn er det på festivalen her i byen iallfall. Naboklager blir ikke fulgt opp før etter elleve. Men kanskje arrangementet har fått lov til å "bråke" etter det. Om ikke blir de nok stoppet ganske snart.
Maisie Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Å, er det den Toto-konserten? Søstera mi skulle på den i kveld, tror jeg. Olavsfestdagene?
mammatiltulla Skrevet 4. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2007 Jepp, det er Toto! Gitt seg nå da, så da er det greit!
Maisie Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Var konserten bra? Liker Toto, så jeg var litt misunnelig på søstera mi, ja. De har kanskje fått spesiell tillatelse til å ha konserten så seint da?
OsloMor Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 Mer provoserende er de fulle drittungene som står og skråler på gaten utenfor vinuduet der snuppene sover mens de filmer hverandre med mobilene sine.. Herregud, har de ikke annet å gjøre altså?? Hmph, ungdommen nå til dags!
Anne-B. Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Veit du, det tenker jeg og.. og jeg er "bare" 23 :S I morra tenkte jeg å stå opp tidlig, for å sjå på pip-pipen og eta småkaker, hva med dere?
Maisie Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 Haha, kjenner meg igjen der (ikke i ungdommene da). Bor ved en traffikkert vei, og hver fredagsnatt og lørdagsnatt (slår aldri feil!) er det folk som går hjem fra fest og fordi vinduet vårt. Skråler og roper. Og jentene griner eller kjefter.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 4. august 2007 #13 Skrevet 4. august 2007 Jeg sitter hjemme å hører Gylne tider konserten helt her!!!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå