Gå til innhold

Idag var vi ute og sykklet.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var jo bare sønnen min som gjorde det, og det var også første gangen han sykkler ute. Der vi bor, er det en lang vei som strekker seg et stykke. Ingen biler som får lov å kjøre der, så det var et kjempefint sted å sykkle. Og han hadde det så gøy. Det var jo så kjempegøy å sykkle ute. Hvertfall på tohjulingen med støttehjul.

 

Men gud så slitsomt det var å løpe etter han. Jeg prøvde å gå rolig bak han, men den gutten er jo så fort. Han stanset mange ganger og ventet på meg. Og hvergang han gjorde det sa han: mamma, jeg sykkle ikke fra deg.

 

Må smile da, for han er jo så søt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så skjønt=) får tårer i øynene av å lese det jeg! Tenk så heldige vi er som får lov å være foreldre til de vakra barna våre! vi er heldige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...