Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=8408194&StuntID=
yasmina Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Kjekk den, men barn kan vel ikke sove/legges ned i den og det er vel litt upraktisk.....
CrazyCat Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Min far kjøpte vogn av dette merket på netthandelen.no Den hadde utrolig dårlig sittekomfort og var direkte vond og vanskelig og kjøre. Vi kastet den! Personlig ville jeg ikke vurdert den.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Uffda.. Men får se hva jeg syns den om! =) Den kostet meg 201kr og det er IKKE gæli altså... Joda, den kan legges ned, står på siden det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå