*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Mitt lille matvrak har plutselig nesten sluttet å si i fra om at hun er sulten? Ville ha mat helst hver annen time, men nå går det plutselig 4-4,5 t i mellom. Får stort sett bare pupp. Mme av og til på kvelden hvis pupp ikke er nok. Hun er skrubbsulten på kvelden da, drikker og drikker til magen står rett ut. Gir jeg henne pupp oftere enn hun ber om så gulper hun opp MYE! Gulper en god del fra før også, men... Sover fra ca 20-7 uten mat også, så jeg er redd hun får for lite mat nå.
Go`mamma`n... Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Snuppa her er "bare"3 måneder da.....Hun spiser hver 3-4. time.Utenom nattan.Ho sover fra 21-7.Når ho våkner da er ho sulten, ja:-) Slapp av, er barna sultne-våkner de:-)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 Ja, hun gjør vel det...=) Hun er skrubbsulten når hun våkner ja. Krøller seg sammen og er helt stiv i kroppen når hun får pupp. Hehe...
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 4. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2007 Fra Fredrikstad du også jo....mange av oss her!
Go`mamma`n... Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Fredrikstad du oxo? er det mange av oss her? Kjenner ingen, jeg......Hvor i Fredrikstad bor du?
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 4. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2007 Er endel fra F.stad her ja. "Kjenner" ingen jeg heller, bare vet at de fins her inne. Våre snupper er ganske like gamle også. Mi er født 6.4. Bor forresten nokså sentralt, vil ikke skrive akkurat hvor her....hehe...
Go`mamma`n... Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Vi bor på østsiden av brua, 5-10 min med bil fra sentrum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå