Fabelaktiv Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 en fin hvit vugge fra Skeidar.. det er kos å kjøpe til lille bebbis også har vi nesten kjøpt oss spisebord, men vi skal til sverige på onsdag og venter til vi har vært der - just in case hvor lenge ligger en gjennomsnittbaby i vugge da? den er 85 lang... fikk litt lyst på leandervugge også.. så deilig ut. . kanskje de har i min str?
Teltpluggen Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Hehe:P Var og henta vugga vår hos søsteren min for et par dager siden:) Nydelig, stor trevugge som nevøen min vant i et lotteri. Og så skal hun kjøpe spisebord til oss! *Snille søsteren min* Gratulerer med ny vugge! Kan vel ligge i vugge ganske lenge, kan de ikke det? I alle fall til de klarer å krype over kanten:P
Niem og Patrick Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Vi skal ha vugge i stua i begynnelsen. Skal også ha barneseng på soverommet, da denne kan brukes mye lengre. Er ikke helt sikker på hvor lenge de ligger i vugge, men blir vel noen mnd hvertfall:)
Fabelaktiv Skrevet 4. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2007 Det kjekke var at de bare hadde utstillingsmodellen igjen.. penger spart er penger tjent.. den må jo bare vaskes så er den "god som NY" hehe snille søstra da det er kos med slike.. da er vi snart i orden altså - trenger stellebord da, men det er jo ikke det ALLER viktigste i verden.. vasker klær nå og koser meg med arven fra snuppa og nevøene mine.. mye søte klær altså
SokkeLaila Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 ..å! Hadde også lyst på Leander-vugge, men så var det en klok kone som sa dette til meg; barnet blir fort -egentlig veldig fort- vane med å bli gynget i søvn på en deilig måte som slike gynger representerer.. Hva da dersom dere ønsker barnepass en natt og barnet er vant til å bli gynget i søvn..? Det kan resltere i at det blir et 'mareritt' å sitte barnevakt og dere er 'stuck' med barnet HVER natt til det vennes til annen seng.. Måtte innrømme at det var vel mye sant i det og har derfor bestemt oss for 'fast' seng istedet.. For -javisst planlegger jeg barnefri! Men grattis med vogge og nesten nytt bord! *tommel opp*
Fabelaktiv Skrevet 4. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2007 sant det der... vanedyr disse barna! hmm...
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Vi brukte vugge til gutten begynte å bevege seg vel mye. Om det rulles og tippes rundt er det på tide å slutte! Da er den ikke så trygg lenger. Når dette skjer er veldig ulikt fra barn til barn. Vi vente gutten vår til å sove godt i vugge og vogn på dagtid, og i seng på kvelds/nattestid. Gikk fint det.
SokkeLaila Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Greit nok å kjøpe alle mulige 'fikse' ting, altså.. Men da blir det litt sånn at hvis ikke Muhammed kommer til fjellet, må fjellet komme til Muhammed.. 'Joa -vi har barnepass i helgen -men både barnet og passet er hjemme hos oss!' Vi må trø varsomt, varsomt..
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Mammaen min har bestilt vuge til prinsessa vår. Hun blir mest sannsynlig født fortidlig, derfor vil vi bruke vugga som seng de føste mnd (premature trenger ofte litt mindre plass, for at det skal være mindre "skremmende", spesielt hvis de har liggi i kuvøse en tid). Man velger vel ikke seng med tanke på barnevakt? vugga blir brukt max 6mnd (med tanke på da barnet begynner å reise seg), og man skal vel ikke overlate barnet noe særlig hos andre innen den tid uansett. Min mening i allefall
bamby Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 Fabelaktiv! har du bilde av vugga? og hva ga du for den....driver lurer på kjøpe en selv.......har seng men!
snuske♥2 Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 jeg får låne vugge hos tanta mi og gleder meg sånn til vi får den! skal ha den i stua for på natta sover snuppa i vanlig sprinkelseng på soverommet vårt. babyer kan ligge i vugga til de begynner å snu seg, ca 6 mnd. synes det er så fint med vugge! har fått meg gyngestol til å amme i også!!
pandabjørn Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Gratulerer med vugga di jeg skal også se på vugge på Skeidar til uka kanskje.. hvor mye koster en slik vugge??
temi & keli Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 Du er heldig hvis du får vugga til å "vare" 6mnder.. Tilde snudde seg fra mage til rygg da hun var 2mnder og 3 uker, og fra rygg til mage fra hun var 3mnder og 2uker.. -så her ble vugga en kortvarig sak.. -men koselig er den, så den skal fram igjen til nestemann )
Blue Lady Skrevet 5. august 2007 #14 Skrevet 5. august 2007 Samme her! Lucas begynte å snu seg alle veier da han var 3 mnd, da var ikke vuggen trygg lengre. Skal sette den opp til denne babyen også så får vi se.
Fabelaktiv Skrevet 5. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 5. august 2007 Takk for svar alle sammen... da ser jeg etter tegn på at lilla skal snu seg da.. og hvis det "rokker" for mye i vugge Den kostet opprinnelig 1398 eller så, men vi fikk den for 1099 siden den var litt møkkete og har stått fremme.. det var den hvite - de har den i trehvit også. bilde har jeg ikke - eller, jeg får ikke lastet opp for jeg har ikke kabel til å føre over på PC (flytta og rota vettu) gleder meg til å legge tulla i vugga (også på dagtid - seng til nattid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå