Gå til innhold

Hvor tidlig presenterte dere deres kjærste for foreldrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste/tenkte litt her,,, He he. Når introduserte dere deres Kjæreste/samboer/mann for deres foreldre og når ble dere presentert for hans foreldre?

Har aldri vært noe stort for meg det da, For min del har det skjedd naturlig, ikke noe som har vært planlagt liksom.

Svigermor møtte jeg dagen etter jeg hadde møtt min mann. Han bodde da i en annen by enn meg, men bodde hos foreldrene sine som bodde i samme by som meg. Mine foreldre møtte han etter et par dager, da jeg måtte hjemom for å hente noe, og han ville være med :)

Men etter hva jeg leste, så virker det som om de fleste har "regler" for når dette skal skje... Var jo ikke som vi sto skolerett og presenterte hverandre som en eventuell forelder til barnebarnet deres, bare et det samme som om eventuelle venner skulle vært innom... Må være stress å leve etter sånne regler? Eller?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Det var ikke planlagt her heller, det bare skjedde naturlig liksom.

Var ikke sånn at etter en måned, to uker og fire dager på en lørdag klokken fire skulle vi bli presentert for hverandres foreldre;)

Skrevet

hadde ikke det problemet jeg, for mine foreldre kjente han før jeg kjente han....hehe...

men ble ikke så veldig godt mottatt for det, jeg hadde nettopp brutt et forholg, og var lissom litt tidlig...men det tok meg 6 uker, og nå har de fått en ny svigersønn...hehe...er over 7 år siden nå da...

Skrevet

tok vel ca 1 mnd før jeg traff hans mor, og det tok vel nesten 1,5 år før han traff mine foreldre...

Skrevet

Pappa har faktisk ikke møtt han enda, og mamma møtte mannen min 2 år etter at vi giftet oss.

=)

Vi fulgte iallefall ingen "regler"...

Skrevet

Jeg hilste på hennes mor og stefar og et par søsken etter at vi hadde delt seng i noen uker; hun traff mine foreldre da eldste unge var noen uker. Det var ikke fordi noen av oss var skeptiske til hverandre.

Skrevet

Han møtte mine samme dag...

Husker ikke med hans, tror det var noen dager etter..

Skrevet

Han ringte til mamma for å si hei og fortelle at jeg hadde flyttet inn hos han da vi hadde vært sammen under 2 måneder. Han har en lei tendens til å forsnakke seg, kan man kanskje si.

Tror vi møtte svigers etter et halvt år, vi bodde i Oslo, de bodde i nord.. det var egentlig en veldig grei ordning, når jeg tenker meg om...

Skrevet

Møtte svigerforeldre/søsken/nieser/nevøer etter ca 1 mnd,....... på overnattingsbesøk i påsken.. Det var ikke jeg som måtte "forklare" hvor jeg hadde blitt av, dersom det ikke hadde blitt noe mer. : )

Han møtte vel mor min ca. 3 mnd etter vi traff hverandre.... Og noen uker etter det traff han mange i min slekt, i mors bursdag, der mange "intetanende" fikk hakeslipp..hehe...

...og han fridde ca 2 timer etter vi traff hverandre på danskebåten... Jeg tok litt betenkningstid... ; )

Hadde hatt sms/telefonkontakt før.... men ikke sett bilde av hverandre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...