Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Lagt merke til at det er blitt en liten snobbeplass? Folk er kritiske til hvem de legger til listene sine, og vil ikke ha noen ukule mennesker. Blir helt målløs!
IBO<3 Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 snobbeplass?? jeg legger ikke til folk på vennelisten min som jeg egentlig ikke har noe til overs for!! snobb jeg da?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Jeg for min del legger alle jeg skjenner på lista mi, kule eller ukule. Dem som adde meg til lista si, akseptere jeg gjerne. Så her fins det ikke noe som heter kule og ukule.
Gjest -<<- Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Blitt? Jeg har vært kritisk til hvem jeg knytter meg til der fra dag en. Skulle da bare mangle. Jeg henger ikke med folk jeg misliker på andre samfunnsområder heller. *snobbjævel*
Diva Muffin Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Jeg trodde poenget var å adde så mange som mulig for å vise omverden hvor mange "venner" man har?
KaMa Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Akkurat det er ikke snobbete. Kritiskt og selektivt ja, og det er bare gode egenskaper ha. Der som alle andre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå