Gå til innhold

Spørsmål om Facebook


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagt merke til at det er blitt en liten snobbeplass?

Folk er kritiske til hvem de legger til listene sine, og vil ikke ha noen ukule mennesker. Blir helt målløs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snobbeplass??

 

jeg legger ikke til folk på vennelisten min som jeg egentlig ikke har noe til overs for!! snobb jeg da?

Skrevet

sign. mammatil2gutter

Skrevet

Jeg for min del legger alle jeg skjenner på lista mi, kule eller ukule. Dem som adde meg til lista si, akseptere jeg gjerne. Så her fins det ikke noe som heter kule og ukule.

Skrevet

Blitt? Jeg har vært kritisk til hvem jeg knytter meg til der fra dag en. Skulle da bare mangle. Jeg henger ikke med folk jeg misliker på andre samfunnsområder heller.

 

*snobbjævel*

Skrevet

Jeg trodde poenget var å adde så mange som mulig for å vise omverden hvor mange "venner" man har?

Skrevet

Akkurat det er ikke snobbete. Kritiskt og selektivt ja, og det er bare gode egenskaper ha. Der som alle andre steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...